فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی استان بوشهر وجود دارد

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و فضای رقابتی خوبی بین آنها وجود دارد.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر پورات» روز شنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدها به ستاد انتخابات استان معرفی شده‌اند.

وی افزود: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابله حمله دشمنان و سوء نیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: نظارت بر فعالیت تبلیغاتی ستادها با دقت دنبال خواهد شد و حفظ بی طرفی دولت در انتخابات پیش رو یک ضرورت است.

پورات تاکید کرد: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالت دارند مرخصی بگیرند.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

جریان‌های فرهنگی سیاسی بوشهر برای برپایی انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

۷۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر پیش‌بینی شد

وی بیان کرد: در حال حاضر مدیران در مساجد و نماز جمعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت حضور فعال دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در تمامی شهرستان ها ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین فعال شده و برگزاری همایش انتخاباتی توسط دستگاه های اجرایی در حال اجرا است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۷ هیات اجرایی در استان بوشهر، عنوان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رای آماده رای گیری از مردم خواهند بود و هم اکنون در حال ثبت عوامل شعب در سامانه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha