تابستان با افزایش چهار هزار مگاواتی مصرف برق آغاز شد

تهران- ایرنا- روزهای گرم تابستانی در حالی از روز گذشته آغاز شد که هم‌زمان مصرف برق کشور نسبت به سال گذشته بیش از چهار هزار مگاواتی افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، تابستان داغ از روز گذشته با دمای بیش از ۵۰ درجه در خوزستان و مناطق جنوبی کشور خودنمایی کرد و سبب افزایش میزان مصرف برق ناشی از تشدید ورود وسایل سرمایشی به مدار مصرف شد.

تازه‌ترین گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران نشان می‌دهد شب گذشته در ساعت ۲۱ و ۲۸ دقیقه مصرف برق کشور به عدد ۶۵ هزار و ۷۷ مگاوات رسید.

این میزان مصرف در حالی اتفاق افتاده که سال گذشته در همین بازه زمانی عدد مصرف ۶۰ هزار و ۲۰۳ مگاوات بوده که رشد بیش از چهارهزار مگاواتی مصرف امسال را رقم زده است.

همچنین روز گذشته با وجود تعطیلی میزان مصرف در ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه به عدد ۶۶ هزار و ۶۶۷ مگاوات با رشد بیش از سه هزار مگاواتی نسبت به ۶۳ هزار و ۹۵۴ مگاوات زمان مشابه سال گذشته روبرو شد.

شب و روز گذشته بخش صنعت کشور مصرفی در کانال ۵ هزار مگاوات داشت.

به گزارش ایرنا، مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ba-energy.ir/ در این پویش شرکت کرده و با عمل به موارد مطرح شده مشمول دریافت جوایز شوند.

مشترکان صنعت برق اگر در خردادماه ۱۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند می‌توانند یکی از این جوایز را به دست آورند.

برای خردادماه ۱۵ خودرو به‌عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که به‌قیدقرعه به مشترکانی که رعایت مصرف داشته‌اند تعلق خواهد گرفت.

همچنین ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیونی هم برای مشترکانی که رعایت کنند در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این در خردادماه مشترکان می‌توانند به‌قیدقرعه از ۱۵۰۰ جایزه ۱۰ میلیون‌تومانی برخوردار شوند.

همچنین ۱۵ هزار جایزه یک‌میلیون‌تومانی هم برای مشترکان در ماه خردادماه در نظر گرفته شده که به‌قیدقرعه به مشترکان تعلق خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha