کاروان دوچرخه‌سواری "از سرباز تا سردار" از بهاباد یزد عازم کرمان شد

یزد- ایرنا - کاروان دوچرخه سواری بهاباد یزد با نام "از سرباز تا سردار" پس از حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقصد مزار سردار دلها شهید سلیمانی در کرمان حرکت کرد.

فرماندار بهاباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیر حسین قربانی (شهید سانحه هوایی)، برای سومین بار کاروان دوچرخه سواری سرباز تا سردار از شهرستان بهاباد عازم استان کرمان شد .

"علیرضا تیموری " افزود:این کاروان ۵۰ نفره مسیر ۲۵۶ کیلومتری شهرستان بهاباد تا استان کرمان را با عبور از شهرهای بهاباد، آسفیچ،کوهبنان،زرند و چترود طی سه روز رکاب میزنند و سپس به مزار سردار دلها در گلزار شهدای مسجد صاحب الزمان استان کرمان خواهد رفت.

کاروان دوچرخه‌سواری "از سرباز تا سردار" از بهاباد یزد عازم کرمان شد

وی با بیان اینکه در طول مسیر نیز برنامه های فرهنگی برای این کاروان در نظر گرفته شده است اظهار کرد : به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، ارج نهادن به مقام شامخ این شهید، اجرای برنامه های فرهنگی در طول این سفر تا کرمان در شهرستان های کوهبنان و زرند صورت می گیرد.

تیموری خاطر نشان کرد: در این کاروان ۵۰ نفری ۲ نفر از اهل کشور یمن به عشق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ثبت نام و همراه این کاروان از بهاباد عازم کرمان شدند .

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha