یک هزار و ۲۰۰ نفر در گیلانغرب کار برگزاری انتخابات را  برعهده دارند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان برعهده دارند.

علیرضا نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۵ شعبه اخذ رای شامل ۳۰ شعبه ثابت و ۵۵ سیار برای جمع آوری آرای واجدان شرایط رای در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی از آمادگی ارکان ذیربط در این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای هستند و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شان نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی حق جانبداری از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه های دولتی حق ندارند در ساعات اداری به نفع نامزدهای انتخاباتی فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

نظری همچنین تاکید کرد: همچنین هیچ اداره ای حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

او گفت: حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم به عنوان اولویت مهم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام و ملت ایران را به جهان نشان خواهد داد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا؛ ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha