۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85516339
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۶۰ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

اردبیل - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۶۰ هزار مسافر در سه ماه نخست امسال در این استان جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شیرین‌زاده روز شنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان کوثر با بیان اینکه در سه ماه پارسال ۳۹۰ هزار و ۲۲۷ مسافر در استان اردبیل جابجا شدند ، اظهار کرد: میزان جابجایی مسافران در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: جابجایی مسافران در استان اردبیل با صدور ۶۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام شده است.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۷۲۲ نفر با اتوبوس، ۳۲ هزار و ۷۴۰ نفر با مینی‌بوس و ۱۳۹ هزار و ۹۹۲ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.

شیرین‌زاده گفت: در سه ماه اول سال جاری ۲۰۵ هزار و ۶۰۹ مسافر از اردبیل، ۶۰ هزار و ۱۳۶ مسافر از مشگین‌شهر، ۳۲ هزار و ۷۵۷ مسافر از خلخال، ۲۷ هزار و ۷۲۵ مسافر از پارس‌آباد، ۱۹ هزار و ۷۴۱ مسافر از گرمی، سه هزار و ۲۸۲ مسافر از نمین ، هزار و ۹۳۹ مسافر از کوثر ، هزار و ۸۶۹ مسافر از بیله‌سوار، ، ۸۶۳ مسافر از نیر، ۷۲۰ مسافر از اصلاندوز، ۵۶۷ مسافر از سرعین و بیش از پنج هزار مسافر نیز از سایر شهرستان‌های استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شدند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

جمعیت استان اردبیل اردبیل تا پایان سال ۱۳۹۹ یک میلیون و ۳۲۵هزار و ۲۶۹ نفر بوده که ۷۰ درصد آن در مناطق شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

هفت پایانه ، ۶۲ شرکت مسافربری ، ۲ هزار و ۲۴۰ راننده و یک‌ هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha