۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85516361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار شرکت آب منطقه ای/ گردشگران به رودخانه های البرز نزدیک نشوند

کرج - ایرنا- مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص وقوع بارش های تندری، مردم محلی و گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند.

"عباسعلی کیخایی" روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده بارش های تندری با احتمال طغیان رودخانه های فصلی و دائمی در استان البرز را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت گردشگری رودخانه کرج ، تیم های حفاظت آب شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه این رودخانه استقرار یافته که انتظار می رود گردشگران با آنها همکاری کنند.

کیخایی گفت: امسال تعدادی از گردشگران به علت بی احتیاطی در رودخانه کرج جان خود را از دست دادند که امیدواریم با همکاری خوب مردم شاهد تکرار این حوادث تلخ نباشیم .

وی اظهار کرد: چهار رودخانه کرج ، طالقان ، برغان و کردان استان البرز در زمان شدت بارش ها بیشترین خطر را برای مردم و گردشگران را به دنبال دارد.

شرکت آب منطقه ای استان البرز مسوولیت حفاظت از رودخانه های فصلی و دائمی استان را برعهده دارد.

سیل ۱۸ خرداد ماه سال گذشته سبب تخریب بخش وسیعی از جاده کرج - چالوس و رودخانه کرج شد ضمن آنکه بیش از ۵۰ دستگاه خودرو گردشگران آسیب دیدند.

همچنین سیلاب تابستان ۱۴۰۱ در شهرستان طالقان استان البرز بیش از ۷۰ دستگاه خودرو متوقف شده گردشگران در حاشیه یکی از رودخانه های فصلی این شهرستان را با خود برد.

سیل تیر ماه ۱۳۹۴ روستای سیجان کرج واقع در حاشیه جاده کرج - چالوس نیز سبب مرگ هشت نفر شد و بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین گردشگران را نابود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha