۲۲ طرح بهداشتی و درمانی کرمان بهره‌برداری شد

کرمان- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، ۲۲ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز شنبه از طریق ویدیو کنفرانس و با دستور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری در ستاد مرکزی وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایرنا در مجموع این تعداد طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۴۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار یک همت احداث شده است.

مراسم افتتاح این طرح‌ها در محل خوابگاه دخترانه ریحانه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و دیگر مسئولان ملی و استانی همراه بود.

معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی این طرح‌ها توضیح داد: این پروژه ها شامل ۹ طرح بهداشتی در شهرستان های اُرزوئیه، بردسیر و رابُر، ۲ آموزشگاه بهروزی، ۲ طرح آموزشی، هفت پروژه درمانی شامل کلینیک های تخصصی و مرکز رادیوتراپی، یک طرح تحقیقاتی و سه طرح دانشجویی رفاهی است.

عباس شیر اوژن ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که امروز افتتاح شد خوابگاه ۶۰۰ نفر دانشجویی دخترانه با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار افزون بر یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که این طرح در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی افزود: این پروژه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار مهم است زیرا ۴۳ درصد تخت‌های خوابگاهی دانشجویی این دانشگاه استیجاری و به صورت پراکنده در سطح شهر بوده است.

امروز به طور همزمان ۶۷۸ طرح در حوزه سلامت کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha