زمان شروع فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت اعلام شد

تهران - ایرنا - مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای زمان شروع فرآیند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه (اسفند ۱۴۰۲) را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان آزمون وکالت (اسفند ۱۴۰۲) برای ادامه فرآیند جذب از تاریخ نهم تا ۲۰ تیر امسال با مراجعه به سامانه جذب مرکز به نشانی jazb.۲۳۰۵۵.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: فرصت اعلام شده قابل تمدید نیست.

این اطلاعیه می‌افزاید: متقاضیان پذیرفته شده تغییر حوزه قضایی در آزمون فوق نیاز به ثبت نام در این دوره ندارند و باید منتظر بمانند تا زمان ثبت نام آن‌ها متعاقباً اعلام شود.به گزارش ایرنا، آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و نتایج آن ۲۶ خرداد در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در این آزمون، ۱۰ هزار و ۸۴۱ نفر قبول شدند که ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان بانوان و ۶ هزار و ۵۴۱ نفر آقایان هستند.

نتایج این آزمون براساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بدون ظرفیت و با لحاظ تراز نمرات اعلام شده است. پیش از تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، آزمون‌های وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه با در نظرگرفتن ظرفیت برای تعداد قبولی‌ها برگزار می‌شد.

زمان شروع فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت اعلام شد


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha