سه نمایش هنری در قزوین به مناسبت ایام غدیر روی پرده رفت

قزوین – ایرنا - مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: سه نمایش شاد و مفرح به مناسبت فرا رسیدن ایام غدیر خم به روی پرده رفت.

سعید پورایمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر قزوین به عنوان یکی از قطب‌های نو ظهور فرهنگی شهر قزوین از مدت‌ها پیش نسبت به برگزاری جشن‌های عید غدیر خم برنامه ریزی کرده و در همین راستا برنامه های مفرحی را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: یکی از این برنامه ها مراسم نقالی و پرده خوانی است که با اجرای هنرمند بین المللی مرشد مجتبی حسن بیگی در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار می شود و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه است.

پورایمانی ادامه داد: این مراسم به مدت ۶ شب در مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود روز به روز میزان شرکت کنندگان در این مراسم افزایش یابد.

به گفته این مسوول، برنامه دوم اجرای تئاتر بچه روباه راستگو ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی لیلا کلیایی در حال اجرا است و این برنامه تا هفتم تیر ماه سال جاری ادامه دارد و همه روزه ساعت ۱۸ به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش بادشاه دیگر برنامه ویژه این روزهای مجموعه تئاتر شهر قزوین است که در دهه ولایت و امامت در جریان خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۲۰ به تماشای این نمایش شاد و طنز بنشینند.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین خاطرنشان کرد: این نمایش که با ۳۱ نفر عوامل در حال برگزاری است، حکایتی از گلستان سعدی را به شکل طنز روایت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha