ستاد امید به دنبال افزایش مشارکت انتخاباتی «نسل زِد» است

ساری- ایرنا- رئیس ستاد امید مازندران گفت: «نسل زد» مطالبات و سوال‌هایی دارند که باید به این ابهامات پاسخ دهیم تا بتوانیم آنها را به حضور در پای صندوق رای مجاب کنیم.

علیرضا شریعت امروز -شنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی از حضور در انتخابات جذب حداکثری است که ضامن بقای سیستم اجرایی و اداری کشور خواهد بود.

وی افزود: دکتر پزشکیان از لحظه ورود به انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت، شور و نشاط قابل توجهی را بین مردم برای حضور در انتخابات به وجود آورد که آغازی برای ایجاد امید در کشور است.

رئیس ستاد امید مازندران گفت: هدف از فعالیت انتخاباتی در ستاد امید دکتر پزشکیان، افزایش مشارکت و افزایش آرای کاندیدای مورد نظر است.

فرماندار اسبق آمل تصریح کرد: برنامه ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان استفاده از ظرفیت حداکثری همه جوانان و زنان، کارگران و سطوح مختلف نسلی در سبد رای دکتر پزشکیان است، ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان به دنبال ایجاد ظرفیت بیشتر انسانی در جذب آرای مختلف است.

ستاد امید به دنبال افزایش مشارکت انتخاباتی «نسل زِد» است

شریعت ادامه داد: نسل جدید از مهم‌ترین مخاطبان ما در انتخابات پیش رو است. دکتر پزشکیان نیز به خوبی توانسته مطالبات نسل جدید را درک کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به ابهامات و پرسش‌های نسل زد پاسخ دهیم تا بتوانیم آن‌ها را به پای صندوق‌های رای بیاوریم و شاهد مشارکت‌شان در انتخابات باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha