یک پژوهشگر: بیعت عملی با شهدا راهنمای ما در انتخابات است

کرمانشاه- ایرنا- دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری کرمانشاه و پژوهشگر انقلاب اسلامی، بیعت عملی با شهدا را به معنای عمل به وظایف در تمام شاخص‌ها دانست و گفت: انتخابات فرصتی برای نشان دادن این تعهد است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «جهانبخش زنگنه‌تبار» در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید که در یادمان شهدای شهر پاوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید، درباره راز ماندگاری شهدا افزود: شهدا با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خالصانه در راه رضای خدای متعال، تمام توان خود را برای خدمت به مردم و نظام اسلامی به کار گرفتند و این دو عامل رمز ماندگاری و سعادت دنیا و آخرت شهدای ماست.

وی افزود: ما که مدعی هستیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم، باید همانند شهدا عمل کنیم و این به معنای بیعت عملی ما با شهدای عزیز و مهمتر از بیعت لفظی است.

زنگنه‌تبار همچنین اظهار کرد: بررسی زندگی شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید بهشتی، شهید رئیسی و دیگر شهدا ما را به این جمله حاج قاسم سلیمانی رهنمون می‌شود که 'باید شهید باشی تا شهید بشوی'.

وی ادامه داد: علت اینکه شخصیت‌هایی همچون شهید چمران، حاج قاسم سلیمانی، شهید رئیسی، شهید رجایی، شهید باهنر و دیگر شهدای ما، با وجود همه جایگاه‌های مدیریتی، در اوج پاکدستی، پاکدامنی و ساده‌زیستی و پرهیز از دنیاطلبی، در هر عرصه‌ای که حضور دارند، برای خدمت، شب و روز نمی‌شناسند، 'سرباز ولایت بودن' است و مادامی که کوچکترین دغدغه‌ای برای ولی معظم فقیه باقی مانده باشد، سربازش از پای نمی‌نشیند.

زنگنه‌تبار تأکید کرد: واضح است که دغدغه‌های معظم له، حل تمام مشکلات همه اقشار مردم، عزت و اقتدار نظام اسلامی، دفاع از مظلومان، حفظ استقلال و تمامیت ارزی کشور است، لذا خدای متعال پاداش کسانی که اینچنین می‌اندیشند و عمل می‌کنند را فوز عظیم شهادت قرار داده و نهایت لطف خود را به آنها عنایت می‌فرمایند.

زنگنه‌تبار در ادامه بخشی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی را بیان کرد و گفت: دکتر شهید رئیسی، در کنار تمام عملکرد افتخارآمیزش، همانطور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند به لبخند دشمن اعتماد نکرد، در مرزبندی با دشمن صریح بود و دوپهلو سخن نمی‌گفت و دولت را به ریل انقلاب اسلامی برگرداند و خطوط قرمز دولت را بر خطوط قرمز نظام اسلامی منطبق کرد و برخلاف دیگران، بستگان یا همکاران خود را خطوط قرمز نمی‌دانست بلکه خطوط قرمز شهید رئیسی خدمت به مردم، منافع ملی، امنیت ملی و حریم ولایت بود.

وی در پایان گفت: وظیفه همه ماست که هم خودمان و هم کسانی که در حوزه نفوذ کلام و قلم ما هستند، همه را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کنیم.

شهرستان پاوه ۶۴۰ شهید، ٨۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha