مدرس فدراسیون: تربیت داوران جوان در اولویت هیات‌های فوتبال قرار گیرد + فیلم

یزد- ایرنا- مدرس فدراسیون فوتبال گفت: شناسایی افراد علاقه‌مند و با انگیزه و آموزش و تربیت داوران جوان برای پشتوانه‌سازی در اولویت کار هیات‌ها قرار گیرد .

به گزارش ایرنا، "سعید علی نژادیان " روز شنبه در آیین افتتاحیه کلاس داوری فوتبال در شهرستان یزد افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای تربیت داوران مورد نیاز باید توسط هیات‌های فوتبال به صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اینکه ظرفیت‌های خوبی در سطح کشور و یزد در عرصه داوری فوتبال وجود دارد، ظهار کرد: یکی از ارکان مهم فوتبال وجود داوران برجسته و آماده هم از لحاظ جسمی و همچنین علمی بادانش به روز است.

علی نژادیان خاطرنشان کرد: داوران برای موفقیت در این کار باید مرتب دانش خود را با حضور در کلاس‌های مختلف و همچنین از طریق فراگیری در فضای مجازی به روز رسانی کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان یزد نیز در این دوره گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که توسط هیات فوتبال یزد پیگیری می‌شود برگزاری دوره‌های آموزشی است.

" مهدی دهقان" افزود: موفقیت در توجه به آموزش و دانش افزایی است و از تلاش‌های خوب هیات فوتبال یزد قدردانی می‌شود.

همچنین رییس هیات فوتبال یزد گفت: محور اصلی حرکت هیات فوتبال شهرستان برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی برای داوران و مربیان است.

" سید حسن حسینی " افزود: باید داوران و مربیان با حضور مستمر در دوره‌های مختلف آموزشی بیش از گذشته دانش و علم خود در برای رسیدن به اهداف متعالی به روز کنند.

کلاس داوری درجه سه فوتبال با حضور ۲۰ نفر به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی توسط کمیته داوران هیات فوتبال یزد با تدریس سعید علی نژادیان در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد ادامه دارد.

در این کلاس شرکت کنندگان آموزش های لازم را در قالب جلسات تئوری و عملی فرامی‌گیرند و در پایان پس از شرکت در آزمون تئوری و عملی در صورت کسب نمره حد نصاب، کارت داوری درجه سه را دریافت خواهند کرد.

در شهرستان یزد حدود ۱۰۰ داور فوتبال وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha