استاندار آذربایجان‌غربی: محرومیت‌زدایی دغدغه‌ اساسی رییس جمهور شهید بود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت، توجه به مناطق محروم و زدودن غبار محرومیت از مناطق مختلف در کنار عدالت محوری یکی از مهمترین دغدغه‌های رییس جمهور شهید بود که گام های بلندی نیز در دولت سیزدهم در این خصوص برداشته شد.

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز شنبه در دیدار با دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت افزود: حضور در بین مردم، عدالت محوری، توجه به مناطق محروم و مرزی و توجه به نظرات کارشناسی، از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود که به مدیران دولتی نیز تسری یافته بود.

وی اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه در استان را از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، احیای دریاچه ارومیه بود که با نگاه ویژه ایشان و تامین اعتبارات لازم، تمامی پروژه‌های سخت‌افزاری آذربایجان غربی در حوزه احیای دریاچه به اتمام رسید.

استاندار آذربایجان غربی اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین را نیز یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در حوزه فرهنگ و اجتماعی عنوان کرد.

معتمدیان اضافه کرد: با بازگشایی مرز تمرچین، بسیاری از علاقمندان به زیارت اربعین حسینی توانستند از این مرز به کربلای معلی مشرف شوند و استقبال اهل سنت از زائران اربعین حسینی، نشانه دلدادگی مردم استان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی دیپلماسی منطقه‌ای را از دیگر دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در آذربایجان غربی دانست و اظهار کرد: برگزاری نشست استانداران مرزی ترکیه با آذربایجان غربی و همچنین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران با شمال عراق در ۲ دور در این راستا بوده و دستاوردهای مهمی در حوزه تجارت بین الملل به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha