فرماندار تالش: مشکلات عشایر رفع خواهد شد

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش با اعلام اینکه به دنبال رفع مشکلات عشایر شهرستان هستیم، گفت: عشایر در تامین بخشی از مایحتاج مورد نیاز سبد غذایی مردم نقش بسزایی دارند از این رو رفع مشکلات جامعه عشایری و توجه به حوزه زیر ساختی مناطق ییلاقی بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج موذن عصر روز شنبه در اولین روز از تابستان به همراه یاسر اسلامدوست نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان شهرستان از مناطق ییلاقی ریک بخش مرکزی بازدید کرد و در این بازدید با اشاره به اهمیت وجود عشایر در شهرستان تالش اظهار کرد: دولت سیزدهم وجود عشایر را بسیار مهم و تاثیر گذار در کشور می داند و بر رفع مشکلات آنها تاکید دارد و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.

وی در جمع مردم ییلاق نشین منطقه ریک بخش مرکزی با تسلیت شهادت آیت الله رییسی افزود: یکی از اهداف دولت سیزدهم خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم بود که در این زمینه در این سه سال خدمات ارزنده ای صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تالش همچنین بر بررسی وضعیت مسیر راه و جاده ییلاقی، وضعیت اجرای طرح هادی روستایی، وضعیت پوشش خطوط دکل های مخابراتی، حوزه آب و گاز و برق مناطق ییلاقی ریک بخش مرکزی تاکید کرد.

موذن با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر حضور حماسی مردم پای صندوق راًی که منجر به شادی روح شهید جمهور خواهد شد که تمام تلاشش برای عمران و آبادانی میهن عزیزمان ایران بود، تاکید کرد.

شهرستان تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha