استاندار: شرایط برگزاری انتخابات پرشور در گیلان فراهم است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اعلام اینکه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان گیلان فراهم است، گفت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی ایران در جهان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اظهار کرد: همه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه باید تلاش کنند.

وی با تاکید بر عدم ایجاد هیچ خللی در کارها پس از شهادت شهید جمهور، افزود: همه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و مسوولان پای کار هستند و کارها به دقت و با جدیت در استان گیلان نیز ادامه دارد.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه برای تکریم مقام شامخ شهدای خدمت، باید با تلاش مضاعف و کار جهادی برنامه‌ها را پیش برد، بیان کرد: شهید جمهور با همدلی و با همه باورهای عمیق دینی، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند و یک الگوی تمام عیار مدیریتی برای همگان هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کارها و برنامه‌ها داشتند و پس از ایشان نیز دکتر مخبر, وزیر کشور و دیگر دولتمردان با چنین نگاهی خود را خادم ملت می دانند.

وی گفت: مسوولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

استاندار گیلان اظهار کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در پی کارشکنی بودند اما با عنایت‌ها و هدایت‌های الهی و رهبرهای داهیانه امامین انقلاب، مردم ما همیشه موفق بوده‌اند و این انقلاب در امتداد حرکت پیامبران و انبیای الهی حرکت کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال متوقف کردن حرکت و شرایط طبیعی انتخابات هستند، بنابراین با شیوه‌ها و روش‌های مختلف بویژه در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی خویش تلاش می‌کنند بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

عباسی با تاکید بر اهمیت قانون در انتخابات و با بیان اینکه در انتخابات مبنا و پایه کار منویات رهبری معظم انقلاب و قانون است و هرآنچه که شرح وظیفه قانونی ماست باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: مسوولان در بحث برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستند و وظیفه تشویق مردم برای حضور حداکثری و مشارکت با بصیرت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به یاد شهید عزیز آیت الله رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور و مردم فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

استاندار گیلان خطاب به فرمانداران تاکیدکرد: از مسوولان استان انتظار دارم که از فعالیت‌ها و تلاش خود در مسیر خدمت به مردم نکاهند و بلکه در زمینه افزایش خدمت رسانی گام بردارند و طرح‌های مصوب شده را زودتر از برنامه زمان بندی به سرانجام برسانند و شهد شیرین خدمت رسانی را به یاد شهید رئیسی به مردم بچشانند.

عباسی بیان کرد: رئیس‌جمهور شهید ما از درد مردم درد می‌کشید، برای رفع دغدغه‌های مردم شب و روز نمی‌شناخت و همه ظرفیت‌های کشور را برای رفاه مردم و توسعه کشور فعال کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه همچنان مردم از بسیاری از ابعاد شخصیتی و مدیریتی آیت الله دکتر رئیسی و عملکرد دولت سیزدهم که مورد تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، مطلع نیستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و همه دست اندرکاران دولت باید به نحو شایسته ای به پاس خدمات ماندگار این شهید عزیز، گزارش عملکرد خدمت صادقانه به مردم را به آحاد جامعه به خوبی منعکس کنند.

به گزارش ایرنا؛ ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha