نماینده ادوار مجلس: حضور جوانان در انتخابات موجب مشروعیت نظام می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جوانان در انتخابات ریاست جمهوری موجب مشروعیت نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد علی وکیلی عصر شنبه در یک همایش انتخاباتی با بیان اینکه پزشکیان فرزند زاگرس است، اظهار کرد: مردم زاگرس مظلوم هستند و سهم مردم این دیار ادا نشده است.

وی بیان کرد: امروز پزشکیان وارد ماراتن انتخابات شده تا برخی تفکرات را تغییر دهد و سهم مردمان دیار زاگرس را به آنها بدهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ملت باید به احساس تعلق برگردد بنابراین نیاز به تغییر وجود دارد چون از نسخه‌های تکراری برای حل مشکلات خسته شده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند چوت به جامعه جهانی بازنگردیم نمی‌توانیم توسعه را شاهد باشیم.

وی افزود: با پزشکیان از نزدیک آشنا هستم و می‌دانم اهل دروغ و اختلاس نیست و در این کشور، پیدا کردن چنین فردی کار ساده‌ای نیست.

وکیلی تاکید کرد: درآمدهای کشور مناسب است اما سهم مردم مناطق مختلف کشور بخوبی داده نمی‌شود.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در لرستان نیز در ادامه این همایش گفت: جوانان سرمایه اجتماعی هستند ولی برخی تفکرات به دنبال این هستند که جوانان را در عرصه‌های مختلف منفعل کنند اما ما جوان فاعل و شاغل تاثیرگذار می‌خواهیم.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان ادامه داد: دولت باید به جوانان تحویل داده شود، مشروعیت نظام و مسوولان به حضور جوانان بستگی دارد، اگر جوانان در انتخابات شرکت نکنند مشارکت پایین می‌آید.

وی ادامه داد: آن کسانی که پیروزی خود را بر حضور حداقلی می‌دانند باید پاسخگو باشند در حالیکه مشارکت حداکثری به نظام اسلامی مشروعیت می‌بخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha