مردم خوزستان پس از ساعت‌ها انتظار با سعید جلیلی دیدار کردند

اهواز- ایرنا- «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب در میان استقبال مردم اهواز وارد مصلای امام خمینی (ره) این شهر شد.

به گزارش ایرنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب برای دیدار با مردم اهواز و سخنرانی در بدو ورود به اهواز به مصلای این شهر رفت.

زنان و مردان اهوازی و قومیت های مختلف خوزستانی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی(ره) با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران ضمن سردادن شعارهایی چون " جلیلی جلیلی حمایتت می کنیم"، "درود بر فلسطین سلام بر جلیلی"، "جلیلی هفت تپه حمایتت می کند" از نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

مردم خوزستان پس از ساعت‌ها انتظار با سعید جلیلی دیدار کردند


مردم خوزستان برای دیدار با سعید جلیلی ساعت‌ها انتظار کشیدند و در حالی که قرار بود برنامه دیدار مردم خوزستان با این نامزد انتخابات در ساعت ۲۰ برگزار شود هواداران در ساعت ۲۲ با نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلای اهواز دیدار کردند.

مردم خوزستان پس از ساعت‌ها انتظار با سعید جلیلی دیدار کردند


چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی موفق به اخذ تأیید صلاحیت از شورای نگهبان شده و در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha