اصناف زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشند

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با بیان اینکه بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: این قشر می‌توانند زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا ، امین اسدی عصر شنبه در جمع اعضای اتاق اصناف شهرستان ملارد، نقش آفرینی اصناف در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را یادآور شد و بر این مهم تاکید نمود.

وی اظهار کرد: اصناف و بازاریان همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند و با دادن ۱۱ هزار شهید، برای انقلاب سنگ تمام گذاشته و دِین خود را ادا کرده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد اضافه کرد: اصناف شهرستان ملارد نیز از این قافله عقب نمانده و بیش از ۴۳ شهید تقدیم آرمانهای انقلاب کرده است.

اصناف زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشند

اسدی تصریح کرد: یکی از اهداف دائمی دشمنان نظام از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا به امروز این بوده است که یک دو قطبی خطرناکی را میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای ، یک بار دیگر سیلی محکمی بر چهره دشمنان این ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

فرماندار شهرستان ملارد با بیان اینکه حضور حدکثری در انتخابات این دوره، تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، گفت: از مهم‌ترین مولفه‌های خلق حماسه، حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری است که پیامدهای بسیار مثبتی را برای آینده کشور در پی خواهد داشت.

اصناف زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشند

گفتنی است در این نشست از برخی روسای اتحادیه های صنفی به مناسبت گرامیداشت یکم تیر روز اصناف تجلیل شد.

در شهرستان ملارد بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی مجوزدار فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha