تجمع هواداران سعید جلیلی در یزد برگزار شد+ فیلم

یزد- ایرنا- تجمع هواداران «سعید جلیلی» از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب با سخنرانی "«محسن منصوری» رییس ستاد انتخاباتی وی و حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه تاریخی امیرچقماق یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این تجمع رییس ستاد جلیلی با گرامیداشت و خاطره شهدای خدمت گفت: برنامه‌های تدوین شده و کارآمد مهمترین شاخص اصلح بودن جلیلی برای ریاست جمهوری دولت چهاردهم است و وی را نزدیک ترین نامزد این دوره از انتخابات به گفتمان مقام معظم رهبری می‌دانیم و از او حمایت می‌کنیم.

«محسن منصوری» با بیان اینکه دولت چهاردهم باید امتداد دولت شهید جمهور شهید رئیسی باشد ادامه داد: جلیلی از بین کاندیداهای موجود شبیه‌ترین فرد به شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی است و دارای شاخص‌های نامزد اصلح در انتخابات پیش‌رو است.

وی بیان کرد: ما اعتقاد داریم سنگ بنایی که شهید جمهور شهید رئیسی بزرگوار در مردمی سازی دولت گذاشت باید حفظ شود و جلیلی را از این جنس می‌دانیم که می‌تواند این مسیر را حفظ کند و باید راه و مرام و اهداف شهید رئیسی در خدمت به مردم و کشور تداوم یابد.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی بیان کرد: ارتباط بی واسطه شهید رئیسی با مردم و واگذاری کارها به آنها یکی از ویژگی‌های برجسته دولت سیزدهم بود و مسیر مردمی سازی که شهید جمهور آغاز کرد به فضل خدا توسط جلیلی ادامه پیدا می‌کند.

منصوری خاطرنشان کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران، امتداد دولت شهید رئیسی را می‌خواهند نه امتداد دولتی که حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره می‌زد و حتی در دوره تحریم‌های کمتر هم نمی‌توانست بیشتر از ۳۰۰ هزار بشکه نفت به فروش برساند.

همچنین «محسن ابوترابی» رییس ستاد سعید جلیلی در استان یزد از همکاری و مشارکت خوب مردم استان در همراهی با برنامه‌های ستاد این نامزد و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ از طرح ها و برنامه‌ها در طی چند روز گذشته قدردانی کرد و تداوم آن را خوستار شد.

در این مراسم همچنین چندین سرود و کلیپ در خصوص شهید رئیسی و خدمات وی پخش شد.

۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پور محمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha