۳ تیر ۱۴۰۳، ۱:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85517107
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

کلیپ هشدار آمیر حزب الله لبنان در بحبوحه احتمال جنگ با رژیم صهیونیستی + فیلم

تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه در کلیپی هشدار آمیز، تصاویری از اهداف حساس، راهبردی و نظامی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به تهدیدهای رژیم اشغالگر با انتشار کلیپی، بخشی از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را منتشر کرد که گفته است: اگر جنگی بر ما تحمیل شود، دشمن پشیمان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این کلیپ تصاویر هوایی با مختصات اماکن و مناطقی به نمایش گذاشته شده و حزب الله به صورت تلویحی اشاره کرده است که در صورت بروز درگیری گسترده، تمامی این مناطق در تیررس قرار دارند و حمله به این اهداف رژیم اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.

از جمله اهدافی که تصاویر هوایی آن در این کلیپ نشان داده شده، پالایشگاه نفت حیفا، فرودگاه بن گورین، بندر اشدود، بندر حیفا، پایگاه نظامی ماهواره‌ای در منطقه یهودا و پایگاه نظامی در النقب و الجلیل است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک مرز لبنان فرار کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha