فعال سیاسی اصولگرا: نامزدهای انتخابات مواضع عزت‌آفرین نظام را تثبیت کنند

کرمان - ایرنا - فعال سیاسی اصولگرا در استان کرمان گفت: آنچه در تبلیغات و شعارهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه‌ انقلاب و نظام تثبیت شود.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مبادا در شعارهایمان، به افراد در خارج از این مرزها یا آدم هایی در داخل مرزها که دلسوز کشور و نظام جمهوری اسلامی نیستند، چراغ سبز نشان دهیم.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: کاندیداها و طرفداران آنها انتخابات را نماد وحدت ملی قرار دهند و وجود اختلاف سلایق مذاهب و قومیت های متفاوت باعث تفرقه و اختلاف نشود.

این فعال سیاسی با اشاره به آیات قرآن کریم تاکید کرد: بی شک یکی از مهمترین اتفاقات حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری است که به موجب آن امور کشور به رییس جمهور سپرده می شود.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاب اصلح نیز موضوعی است که مردم عزیز را در معرض آزمون بزرگ و سرنوشت ساز دیگری قرارداده است.

رییس جمهور دارای کفایت مدیریتی باشد

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: کسی که می خواهد منصب ریاست جمهوری را عهده دار شود باید باکفایت باشد، یعنی مدیریت و کفایت مدیریت در امور اجرایی را به نحو احسن داشته باشد.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی های رییس جمهور این است که باایمان باشد، زیرا به انسان بی ایمان نمی توان اعتماد کرد و شخص بی‌ایمان کشور و منافع آن را ارزان می فروشد.

اعتقاد نامزد ریاست جمهوری به توان داخلی

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که باید در رییس‌جمهور وجود داشته باشد این است که به معنای واقعی کلمه به دنبال اجرای عدالت باشد و با فساد بخواهد مبارزه کند.

وی با بیان اینکه نامزد اصلح ریاست جمهوری باید عملکردی انقلابی و جهادی داشته باشد تاکید کرد: رییس جمهور حتما به توانمندی‌های داخل اعتقاد داشته و آن را عمل کند، اگر چه بعضی‌ از افراد و جریانات داخلی این باور را اصلاً قبول ندارند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: رییس جمهور آینده حتما به جوانان معتقد و نسل جوان را قبول داشته باشد، جوان‌ها را به عنوان پیش‌ران حرکت عمومی کشور بشناسد و به آنها اعتماد کند.

انتخابات نماد وحدت ملی شود

وی همچنین با اشاره به لزوم مردمی بودن شخص رییس جمهور افزود: همچنین فردی که بخواهد سکان دولت و امور اجرایی را بدست بگیرد امیدوار به آینده باشد زیرا، انسان مایوس و بدبین و با نگاه تلخ به آینده، کشور را به سمت پیشرفت حرکت نمی دهد.

این فعال سیاسی و فرهنگی ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها انتخابات را نماد وحدت بدانند و از تفرقه و اختلاف در رفتار و گفتار خودداری کنند و وحدت ملی را به هم نزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha