۳ تیر ۱۴۰۳، ۷:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85517151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد گالانت از نحوه تعامل نتانیاهو با آمریکا

تهران- ایرنا- منابع خبری به نقل از نزدیکان یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گزارش دادند که او از نحوه تعامل بنیامین نتانیاهو با دولت آمریکا ناراضی است.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه جروزالم پست به نقل از نزدیکان گالانت گزارش داد که وی مقصر بحران تسلیحاتی پیش آمده با واشنگتن را نتانیاهو می‌داند چرا که به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نتانیاهو هوشمندانه و با آرامش برخورد نکرده است.

پبش تر نشریه «پولیتیکو» گزارش داده بود که اختلافات میان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ (رژیم) اسرائیل و حماس عمیق‌تر شده است، به طوری که دستیاران بایدن بیش از پیش بر این باورند که نتانیاهو در حال طولانی‌کردن درگیری‌ها برای ماندن در قدرت است و ترجیح می‌دهد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود و طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

ایالات متحده از ابتدای تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سلاح و تجهیزات نظامی برای این رژیم بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha