مردم در انتخابات هشتم تیر مشارکت حداکثری را به نمایش می‌گذارند

ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت که نقش آفرینان اصلی این رویداد سیاسی مردم هستند که با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای به نمایش می گذارند.

به گزارش ایرنا ، قاسم عزیزاده گرجی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و نقش اساسی را مردم دارند.
وی با بیان این که باید زمینه حضور مردم در مراحل اجرا و نظارت و مشارکت در انتخابات فراهم شود، افزود: چشم دوستان و دشمنان انقلاب به این انتخابات دوخته شده است و به یقین دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی و فرصتی برای کمرنگ کردن اهمیت انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات مازندران، انتخابات را یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است.

وی به اهمیت امنیت انتخابات تاکید و بیان کرد : مساله مهم در برگزاری انتخابات حفظ آرامش و فراهم کردن امنیت این همایش ملی سیاسی است.

عزیزاده گرجی با بیان این که ما مجری انتخابات و مورد اعتماد و اطمینان نظام جمهوری اسلامی هستیم، اضافه کرد: میل و رغبت ما به یک کاندیدا نباید موجب شود نگاه جانبدارانه داشته باشیم، صیانت از آرای مردم حق الناس بوده و بر گردن ماست.

وی ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عید سعید غدیر و سالروز میلاد امام هادی (ع) گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین شهدای خدمت و شهید رئیسی، تشکیل ستاد اربعین شهدای خدمت توسط فرمانداری‌های شهرستان‌ها ضرورت دارد.

معاون سیاسی استاندار مازندران بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های شهید رئیسی باید تبیین شود و آنها را در زندگی اداری و فردی خود جاری و ساری نماییم.

رییس ستاد انتخابات استان اظهارکرد: شهید رئیسی همچون شهید رجایی که طول عمر ریاست جمهوری کوتاهی داشت و هنوز الگوی بسیاری از دولت‌ها می‌باشند، آثار و برکات فراوانی داشت و اقدامات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی و درون کشور به چشم می خورد.

وی تصریح کرد: نگاه دولت شهید رئیسی به حل مسائل درون کشور برگرفته از نگرش‌ متفاوت ایشان برای خدمت به مردم بوده است که باید تبیین شود.

عزیزاده گرجی ادامه داد: باید مراقب باشیم که مظلومیت این شهید بزرگوار که مورد حمله برخی قرار گرفته است، توجه ویژه شود چرا که شهید آیت الله رئیسی بر سر مبانی انقلاب اسلامی با کسی معامله نکردند و تحت هیچ شرایطی کنار نمی‌آمدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه شهید رئیسی بدنبال فعالیت‌های نمایشی نبوده و بین مواضع کلامی و رفتاری ایشان تفاوتی نبود، گفت: همواره توصیه ایشان به دولتی‌ها، پیگیری امور مردم بوده است.

بر اساس آمار موجود ، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که بیشتر آن ها را مردان تشکیل می دهند.

تعداد زنان مازندران واجد شرایط رای دادن در هشتم تیر ماه یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۳۲ نفر است.

برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای در مازندران در نظر گرفته شده است که بیشتر از هزار و ۷۷۰ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی مستقر می شود.

همچنین ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ شعبه سیار است.

۵۹ حوزه انتخابیه در سطح استان وجود دارد که شامل ۲۲ حوزه اصلی (فرمانداری‌ها) و ۳۷ حوزه فرعی (بخشداری‌ها) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha