۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85517291
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به فیبر نوری متصل می‌شود

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای طرح اتصال شهرک‌های صنعتی استان به فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل هاشم علایی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: هزینه این طرح مهم زیرساختی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین خواهد شد و شرکت مخابرات نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: اجرای این طرح از سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در طول مدت پنج سال اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با اجرای این طرح، شاهد رونق تولید و تامین نیازهای ارتباطی واحدهای تولیدی در شهرک‌های استان خواهیم بود.

علایی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای تولیدی دارد و به عنوان یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی می‌شود.

احیای ۲۰ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احیای ۲۲ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت: احیای این واحدهای راکد با استفاده از ظرفیت‌های این شرکت و هماهنگی با کارگروه رفع موانع تولید ممکن شده و زمینه اشتغال مجدد برای بیش از ۹۰۰ نفر هم ایجاد شد و مقرر است امسال هم ۲۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردد.

وی کاهش بروکراسی‌ اداری را از ضرورت‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و ادامه داد: کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از ظرفیت‌های موجود در استان برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحدهای راکد است که در این کلینیک، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصا و رصد قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.

علایی افزود: این کلینیک با هدف عارضه‌یابی و بهبود عملکرد و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال تشکیل شده است و سال گذشته با پایش واحدهای تولیدی ۲۲ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha