سردار نوعی‌اقدم: در نگاه سعید جلیلی مردم ارباب هستند

یاسوج- ایرنا- مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در نگاه جلیلی مردم ارباب هستند.

به گزارش ایرنا، سردار رحیم نوعی‌اقدم در حاشیه افتتاح ستاد سعید جلیلی در یاسوج، اظهار کرد: در انتخابات به هیچ‌وجه به کسی حق بی‌احترامی وجود ندارد و بی احترامی نخواهد شد.

وی با اشاره به درخواست خود از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: وقتی خواص به بصیرت برسند، باید حرکت کنند و منتظر نمانند، در هر صورت جلیلی را برای حضور در این عرصه ترغیب و قانع کردیم.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: وقتی سراغ آقای جلیلی رفتیم، بحث مالی شد، جلیلی اعلام کرد که من کسی نیستم که از کسی پول بگیرم و رئیس‌جمهور آنها باشم، من می‌خواهم رئیس‌جمهور مردم باشم. ادبیات را نگاه کنید.

سردار نوعی‌اقدم تصریح کرد: گفتمان و روش‌های خاصی این ستاد دارد، در ادبیات ما که ادبیات انقلاب و امام است، خود را خدمت‌گزار انقلاب می‌دانیم، نگاه همیشه از پایین به بالا است، خود را خدمت‌گزار می‌دانیم.

وی بیان کرد: افتخار ما این است که اگر سعادتی باشد، در هر لباسی خدمت‌گزار ملت هستیم، ملت ارباب است، معیار است، مقبولیت ملت برای ما ملاک است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در ادبیات ما شهدا مسیر و آرمان و باورهای ما هستند، ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، شهدای این استان در رکاب امام خود جان دادند ولی یک وجب خاک ندادند.

وی گفت: نگاه مان به داخل ایران است از دشمن و کدخدا اجازه نمی‌گیریم، توجه ما به اهل بیت و راه معنویت، و اخلاقیات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha