فرماندار پاوه: ۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است

کرمانشاه- ایرنا- رییس ستاد انتخابات و فرماندار شهرستان پاوه اعلام کرد که ۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در شهرستان پاوه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا حیدری» روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، مسوولان کمیته‌های مختلف و سایر دست‌اندرکاران، از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و افزود: با دستور وزیر کشور مبنی بر شروع انتخابات با تشکیل کمیته‌های ۹ گانه، فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم.

وی توضیح داد که فرایندهای برگزاری انتخابات در شهرستان مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌گیرد و تلاش خواهیم کرد با هماهنگی همه عوامل و دست‌اندرکاران تا قبل از رسیدن هشتم تیر، روز اخذ رای، نقائص را کاملا رفع و آماده برگزاری انتخابات شویم.

فرماندار پاوه همچنین گفت: کمیته آموزش از سوی کارشناسان مختلف فرمانداری و معاونت سیاسی با برگزاری دوره‌های مختلف برای نمایندگان فرماندار و نمایندگان بخشدار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران فناوری شعب، آموزش‌های لازم را دنبال کرده‌اند و توجیهات لازم صورت پذیرفته است.

حیدری ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری انتخاباتی «سالم و امن»، افزود: وظیفه ما به عنوان مجریان و ناظران انتخابات شهرستان این دوره این است که همچون انتخابات اسفند ماه برگزاری انتخاباتی «سالم با صیانت از آرای مردم» را در دستور کار داشته باشیم.

فرماندار پاوه افزود: محل شعبات اخذ رای همان شعبات دوره پیشین انتخابات اسفندماه است و لازم است هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان با حضور در محل شعبات اخذ رای، امکانات شعب را از هر نظر با متولیان محل شعبات بررسی و اطمینان خاطر در این خصوص کسب نمایند.

وی تأکید کرد: امانت‌داری و سلامت انتخابات با پرهیز از هرگونه جانبداری از نامزدهای ریاست جمهوری از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت وظیفه ما به عنوان مجریان و ناظران انتخابات شهرستان است. توجه ویژه به حق الناس بودن آرا و صیانت از آراء مردم و ایجاد سازوکار مناسب برگزاری انتخابات از جمله تاکیدات مسوولان است. ما معتقدیم این رویه‌ها مثل انتخابات گذشته و سایر ادوار با «امانت‌داری و قانون‌مندی» در سر لوحه کار انتخابات شهرستان قرار دارد.

در این جلسه «نوید صحرایی»، دادستان پاوه، با بیان مواردی از ماده ۳۳ قانون انتخابات ریاست جمهوری بر هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در پیشگیری و برخورد قاطع با جرائم انتخاباتی و اجتماعی مخل نظم و امنیت در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

شهرستان پاوه با حدود 65 هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه و در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha