۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85517414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکصد مربی فوتبال همدان مجاز به فعالیت در مدارس تابستانی هستند

همدان- ایرنا- دبیر هیات فوتبال همدان گفت: یکصد مربی فوتبال این استان جواز فعالیت در مدارس آموزشی فصل تابستان را کسب کردند.

محمدرضا جابری روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مربی با حضور در کلاس توجیهی و دانش افزایی مربیان پایه و مدارس فوتبال استان همدان موفق به اخذ مجوز شدند.

وی بیان کرد: دوره توجیهی و دانش افزایی مربیان فوتبال همدان زیر نظر علی اکبر پورمسلمی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی همدان برگزار شد.

جابری خاطرنشان کرد: در این دوره مباحثی همچون فوتبال پایه، چگونگی آموزش اصولی بازیکنان، نحوه برخورد صحیح مربیان و سایر روش های نوین مربیگری فوتبال تدریس شد.

وی ادامه داد: امسال ۱۰ هزار فوتبالیست در مدارس فصل تابستان همدان شرکت دارند و زیر نظر این تعداد مربی آموزش های پایه فوتبال را برگزار می کنند.

دبیر هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: همدان از استان‌های پیشتاز در ارتقا سطح کیفی مدارس فوتبال است به طوری که هم اکنون بهترین مربیان سازنده و پایه در این مدارس به کار گرفته می‌شوند.

وی اضافه کرد: بیشتر این مدارس در رشته فوتبال فعالیت دارند که در شهر همدان و در تعدادی از شهرستان‌ها در طول سال به ویژه تابستان نسبت به پذیرش و آموزش‌های فنی و انجام فعالیت‌های فرهنگی اقدام می‌کنند.

جابری خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه فدراسیون فوتبال، این مدارس برای ادامه فعالیت باید پروانه باشگاه داری داشته باشند در غیر این صورت مجاز به انجام فعالیت‌های سالانه نخواهند بود.

دبیر هیات فوتبال همدان با تأکید بر به کارگیری مربیان باتجربه و با دانش در مدارس فوتبال و فوتسال این استان یادآور شد: مدارس فوتبال و فوتسال در ۲ بخش دائمی و فصلی برگزار می‌شود که در بخش فصلی، از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا روزهای پایانی شهریورماه ادامه خواهد یافت و سپس بازیکنان برتر با تشخیص باشگاه مربوطه، در مدارس دائمی نیز پذیرفته می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha