کارشناس امنیتی رژیم اسرائیل: نابودی حماس و حزب‌الله ممکن نیست

تهران-ایرنا- یک کارشناس مسائل امنیتی رژیم صهیونیستی، نابودی مقاومت در نوار غزه و لبنان را ممکن ندانست و حزب‌الله لبنان را آماده ورود به جنگ فرسایشی و طولانی با این رژیم ارزیابی کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «لیئور اکرمن» افسر سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با اشاره به اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر بر تداوم جنگ علیه نوار برای رسیدن به آنچه آن را به زعم خود «پیروزی کامل» می خواند، نوشت: اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم، پیروزی کامل بی معنی است زیرا امکان نابودی کامل حماس و یا محو حزب الله لبنان از روی نقشه وجود ندارد.

«یسرائیل زیو» سرلشگر ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم اشغالگر نیز گفت: (ماشین جنگی) اسرائیل در گل گیر کرده است و راه حلی برای سامان دادن به وضعیت شمال (جبهه نبرد با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی) ندارد و این موضوع را حزب الله می داند و از این نظر، همه چیز به نفع آنها تمام خواهد شد.

این مقام سابق ارتش اشغالگر با بیان اینکه «حزب الله برای یک جنگ فرسایشی و وطولانی آماده است»، نزدیک بودن انتخابات آمریکا را بر روند تحولات منطقه موثر دانست.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha