فرماندار: قصرشیرین آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین با اشاره به چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل این شهرستان برای تامین سلامت و امنیت این رویداد مهم و سرنوشت ساز خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز یکشنبه در جمع قضات دادگستری شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، افزود: تمام مقدمه ها و اقدامات لازم در بخش های مختلف انجام شده و همه دستگاه ها پای کارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قصرشیرین به واسطه رضایتمندی مردم از عملکرد این مجموعه که با پاک دستی و قاطعیت در راستای ایجاد عدالت و امنیت شبانه روزی خدمت می کنند، گفت: اکنون با تلاش دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مسلح با وجود ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق با ۲ حوزه عربی و اقلیم کردستان عراق دارای نظم و امنیت پایداری در شهرستان هستیم و هیچ گونه چالش و ناامنی در مرزها نداریم.

رییس دادگستری قصرشیرین نیز گفت: در سال قضایی گذشته در مجموع از هشت هزار و ۳۹۱ فقره پرونده ورودی در شهرستان، هشت هزار و ۲۹۰ فقره پرونده بررسی و مختومه شد و ۶۴۶فقره پرونده نیز در حال رسیدگی است و آمار پرونده های سازشی نیز در یکسال گذشته ۵۷۷ مورد بوده که ۱۰۱ مورد آن مربوط به ۲ ماهه اول امسال است.

نریمان شفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و بزرگداشت هفته قوه قضائیه و با اشاره به اینکه احقاق حق و ابطال باطل از وظایف دستگاه قضایی است که در اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت به این مورد تاکید شده است، ادامه داد: دستگاه قضایی بدون هیچ گونه اغماض با جرایم قاطعانه برخورد می کند ضمن اینکه ایجاد امنیت قضایی عادلانه برای اقشار مختلف مردم و پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای امنیت عمومی و عدالت و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کاری دادگستری این شهرستان است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha