نامه جمعی از اعضای جهاددانشگاهی درحمایت از جلیلی

تهران- ایرنا- جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی نوشتند: ضمن احترام به همه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، سعید جلیلی را حائز شرایط لازم برای تصدی این مسئولیت خطیر و ادامه دهنده راه شهید جمهور، رئیسی عزیز دانسته و رای خود را به ایشان به عنوان نامزد «اصلح» خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، متن نامه جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران به رئیس جمهور فعال، پرکار،آگاه، و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.


مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی)

بی شک شهادت رئیس جمهور مکتبی، پرتلاش، خستگی ناپذیر و توانمند، شهید رئیسی عزیز ، برای ملت انقلابی و مظلوم ایران، بسیار تلخ و جانکاه بود و دل های مردم شریف و مومن را که پس از سالها، طعم خوش خدمت بی منت را می چشیدند، به درد آورد.

فقدان رئیس جمهور شهید، بخصوص در این مقطع حساس که کشور در یک پیچ تاریخی بوده و در یکی از بزنگاه های مهم خود برای رسیدن به قله پیشرفت و رشد و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی قرار دارد، بسیار ناگوار و دردناک است و برای علاقمندان و دوستداران انقلاب اسلامی که چشم امید به ادامه راه پرافتخار و باعزتی که این شهید بزرگوار در عرصه های مختلف بخصوص در عرصه بین المللی و منطقه ای شروع کرده بود، دوخته اند، مایه نگرانی شده است.

در این راستا، سپردن امور اجرایی کشور به فردی که علاوه بر اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی، در میدان عمل نیز پشتیبان و مقوم این مبانی و تقویت کننده و مایه دلگرمی جبهه مقاومت بوده، و در عین حال بتواند با شناخت دقیق قبلی از مشکلات مختلف کشور در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ...و ارائه برنامه های عملیاتی ، در یک فرایند معقول و منطقی آن مشکلات را حل نماید، بسیار ضروری می باشد.فردی که به عنوان نفر دوم مدیریت عالی کشور با درک درست از جایگاه رفیع ریاست جمهوری و وظایف و اختیارات آن، برای دوستان انقلاب ،امید آفرین و برای دشمنان انقلاب، رعب آفرین باشد.

ما جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی، ضمن احترام به همه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر سعید جلیلی را حائز شرایط لازم برای تصدی این مسئولیت خطیر و ادامه دهنده راه شهید جمهور، رئیسی عزیز دانسته و رای خود را به ایشان به عنوان نامزد " اصلح" خواهیم داد.

رجا واثق داریم با سکانداری برادر متعهد و انقلابی جناب آقای دکتر جلیلی، به عنوان شخصیتی پاک دست ، توانمند و با تجربه ، مسیر پرشکوه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی که منبعث از دیدگاه ها و اندیشه امام راحل عظیم الشان (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، با سرعت بیشتری طی خواهد شد انشالله.


در پایان از آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی دعوت می کنیم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر، به نامزد اصلح جناب آقای دکتر سعید جلیلی رای داده تا مسیر خدمت دولت شهید رئیسی، تداوم یابد.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جمعی از اعضای جهاددانشگاهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha