کاوه: سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد/ ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به سفر کشتی‌گیران به خراسان رضوی گفت: زیارت بارگاه امام هشتم (ع) حال هوای متفاوتی را برای قهرمانان ایجاد کرد.

محسن کاوه روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص اعزام تیم ملی به مشهد مقدس اظهار داشت: اردوی معنوی و دلی بود که از مدت‌ها پیش به ملی‌پوشان قول داده بودیم. سفر بسیار خوبی بود و قهرمانان ما با زیارت حرم رضوی (ع)، حال و هوای متفاوتی را تجربه کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این سفر معنوی میهمان حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی بودیم. ایشان نیز به گرمی از قهرمان استقبال و برای موفقیت این عزیزان در المپیک دعا کردند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تمرینات تیم برای حضور موفقیت‌آمیز در المپیک گفت: تا المپیک پاریس حدود یک ماه دیگر زمان داریم و توقع از کشتی نیز بسیار بالا است. آزادکاران در حال سپری کردن تمرینات هستند و ما در این یک ماه سه مرحله تمرین را در دستور کار قرار داریم. امیدوارم با این تمرینات بچه‌ها به پیک آمادگی برای افتخارآفرینی در المپیک برسند.

تمرینات یزدانی از دیگر موضوعات مورد نظر کاوه بود. سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: حسن آقا بعد از مسابقات مجارستان به اردوی تیم ملی اضافه شد و اکنون ما در خدمت او هستیم. یک برنامه ویژه برای آماده‌سازی کاپیتان تیم ملی ایران داریم تا بتواند با نهایت اقتدار در پاریس حضور پیدا کند. یزدانی شرایط بسیار خوبی دارد و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کند.

کاوه این را هم عنوان کرد: همان‌طور که گفتم یزدانی می‌تواند با تمرینات، یک ورژن متفاوت از خود را در پاریس به نمایش بگذارد.

کاوه: سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد/ ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دیدکاوه: سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد/ ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دیدکاوه: سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد/ ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دیدکاوه: سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد/ ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha