قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی معیار و سرلوحه مجریان انتخابات است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران اشرافیت بر قانون، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی ملاک و معیار عمل مجریان انتخابات و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است.

به گزارش ایرنا، "نعمت‌الله حاتمی" روز یکشنبه در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای این شهرستان، اظهار کرد: قانون فصل الخطاب همه عوامل و دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و نمایندگان فرماندار باید به صورت ویژه و با تسلط بر شرح وظایف حود به این مهم توجه کنند.

وی گفت: نمایندگان فرماندار در درجه اول با رعایت قانون و شرح وظایف، اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران امانت‌دار بودن، رعایت قانون و مقررات از جمله ویژگی‌های مهم نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی عنوان کرد و افزود: نماینده فرماندار از مهم‌ترین ارکان شعبه انتخاباتی است.

قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی معیار و سرلوحه مجریان انتخابات است

حاتمی بر هوشیاری و رعایت اصل بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار و سایر عوامل شعب اخذ رای تاکید کرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران از استقرار تعداد ۷۸ شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در این شهرستان بر عهده دارند.

وی بر پیگیری امورات انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی اشاره و خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای مکان استقرار شعب و برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است.

در این نشست توجیهی کاربران فنآوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دهلران نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha