۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85517574
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دعوت رباط کریمی ها به میهمانی بزرگ عید غدیر و برش کیک ۲۸ متری

رباط کریم - ایرنا - شهردار رباط‌کریم گفت: ۲ روز متوالی جشن خیابانی و فعالیت ۵۰ موکب فرهنگی در دورهمی بزرگ عاشقان امامت و ولایت در مصلی رباط کریم برگزار می گردد و همه شهروندان به این جشن بزرگ دعوت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا اله‌یاری روز یکشنبه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام عیدالله اکبر، عید سعید غدیرخم، جشن خیابانی و مهمانی بزرگ کیلومتری عید غدیرخم روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، ( ۴ و ۵ تیرماه) در خیابان مصلی رباط کریم با هماهنگی ستاد برگزاری جشن غدیر شهرستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: این جشن خیابانی که با فعالیت ۵۰ غرفه فرهنگی و هنری و همت شهرداری رباط کریم همراه شده، دارای موکب‌های پذیرایی و نشاط شهروندی نیز می‌باشد که در ساعات ۱۸ الی ۲۱ میزبان شهروندان عزیز این کهن شهر خواهد بود.

دعوت رباط کریمی ها به میهمانی بزرگ عید غدیر و برش کیک ۲۸ متری

شهردار رباط‌کریم ادامه داد: در این جشن بزرگ کیک ۲۸ متری به نام امیرالمومنین(ع) برش و در میان عاشقان آن حضرت توزیع خواهد شد.

اللهیاری خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط ویژه برنامه‌های زیبا برای کودکان و نوجوانان و قرعه کشی و جوایز متنوع از دیگر برنامه‌های ویژه این گردهمایی مردمی است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha