مشارکت در انتخابات اقتدار ایران را به رخ استکبار خواهد کشید

ارومیه - ایرنا - امام جمعه پیرانشهر گفت: مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب خواهد کشید.

ماموستا محمدصالح هاشم آبادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در انتخابات گامی بلند برای رشد و ترقی جامعه بوده و علاوه براین استکبار جهانی را دچار یاس و نا امیدی می کند.

وی اظهار کرد: باید برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رفته و با رای خود فرد اصلحی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

امام جمعه پیرانشهر افزود: کسانی که نسبت به شرکت در انتخابات سهل انگاری کرده و از کنار این مهم با بی تفاوتی می گذرند به خودشان ظلم می کنند زیرا این حقی است که نظام و قانون در اختیار ما گذاشته تا در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم.

ماموستا هاشم آبادی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم گفت: امید می رود روحانیان و افراد فرهیخته جامعه مردم را نسبت به ضرورت شرکت در انتخابات آگاه کرده و باعث استقبال باشکوه ملت از انتخابات شده و زمینه ساز خلق حماسه ای دیگر شوند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی،دینی و قانونی است گفت: روحانین دراین زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کرده و با آگاهی بخشی به مردم زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

ماموستا هاشم آبادی افزود: همچنین انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور نیز مورد توجه مردم قرار گرفته و مردم در انتخاب رییس جمهور آینده فردی را انتخاب کنند که خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری را طی کنند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha