استاندار مازندران: انتخابات مظهر حاکمیت و قدرت نظام اسلامی است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت که برگزاری انتخابات متعدد در کشورمان، مظهر حاکمیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نماد استقلال ملی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز یکشنبه در دومین همایش فعالان و متولیان فضای مجازی استان که در محل استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مظهر حاکمیت مردم بر کشور و تعیین سرنوشت خود و جامعه است، افزود: هیچ کشوری بدون مردم و همراهی، همدلی و اتحاد آنان نمی‌تواند به پیشرفت و پیشبرد امور دست یابد.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمنان با درک این مطلب با اجرای توطئه های مختلف قصد دارند بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد کنند و با به راه انداختن جنگ روانی، مردم را از مشارکت گسترده در پای صندوق های اخذ رای دلسرد و ناامید کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه مردم در انتخابات متعددی که در کشورمان برگزاری شد، حضوری فعالانه و هوشمندانه داشته اند و با بینش باز سیاسی و انتخاب کاندیداهای مورد نظر خودف عشق و وفاداری خود راه به نظام اسلامی به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی دشمنان کانون گرم خانواده ها و جوانان را نشانه گرفتند و در تلاشند با بسیح تمام امکانات و ظرفیت های موجود، این دوره از انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند.

استاندار مازندران: انتخابات مظهر حاکمیت و قدرت نظام اسلامی است

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به فناوری های موجود در عصر ارتباطات و دنیای دیجیتال، با اشاره به توطئه‌ های دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، گفت: برای حفظ اسلام و انقلاب باید مراقب توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی باشیم و در آستانه انتخابات باید با هوشیاری کامل، اجازه ندهیم دشمنان نسل جوان جامعه را فریب دهند و آنان را نسبت به آینده نظام اسلامی ناامید کنند.

نوری، با اشاره به دسترسی مستمر نسل جوان به فضای مجازی با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی به شکل مطلوب استفاده کرد، گفت: با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، باید با بصیرت افزایی، نسل جوان جامعه را نسبت به توطئه دشمنان هوشیار کنیم.

ارتقای سواد رسانه ای راهکاری موثر برای مقابله با توطئه های دشمنان

وی لازمه مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی را ارتقای سواد رسانه ای عنوان کرد و افزود: فضای مجازی حربه دشمن برای نفوذ به افکار نوجوانان و جوانان است و تنها راهکار مقابله با این ترفند بدخواهان نظام، افزایش سواد رسانه‌ای ‌جامعه است.

استاندار مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوی، بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی به منظور مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی، گفت: دشمنان با اجرای دسایس سازمان یافته، به دنبال ترویج روحیه بی تفاوتی در بین مردم و جوانان را دارند.

نوری با تاکید بر اینکه باید در حوزه فضای مجازی و تقویت آن به نفع خودمان باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم، و نباید اجازه داد که دشمن از برنامه‌های خود برای ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های آن استفاده کند، افزود: جامعه هدف امروز ما در فضای مجازی خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان هستند که همین امر نیز اهمیت توجه به فضای مجازی را افزایش داده است.

وی با عنوان اینکه در عصر ارتباطات و فناوری، رسانه های جمعی در حال تبدیل شدن به رسانه های فردی است، گفت که در حالی که رسانه های جمعی دنیا جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را سانسور می کردند، اما افراد با استفاده از فضای مجازی که به عنوان رسانه فردی نیز قلمداد می شد، اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیست را به درستی به تصویر کشید و آن را به گوش جهانیان رساند.

استاندار مازندران: انتخابات مظهر حاکمیت و قدرت نظام اسلامی است

استاندار مازندران با اشاره به نقش فعالان و متولیان فضای مجازی در تولید محتوا، گفت که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، فعالان و متولیان فضا مجازی نقش مهم و موثری در ترغیب و تشویق مردم برای سرکت گسترده در این دوره از انتخابات را دارند.

نوری، از رسالت های مهم فعالان و متولیان فصای مجازی را حفظ عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: فعالان و متولیان فضای مجازی در ترغیب و تشویق مردم برای شرکت گسترده در انتخابات نقش بی بدیلی دارند.

وی افزود: در انتخابات گذشته مردم با حضور گسترده در پای صندوق های وفاداری خود راه به نظام اسلامی به اثبات رساندند و در آستانه انتخابات نیازمند اقدام جهادی هستیم تا افکار جوانان را از حیله دشمن در امان نگاه داریم.

وی بیان کرد: فضای مجازی دارای قدرتی است که می‌تواند افکار عمومی را مدیریت کند و در دنیا این رسانه‌ها در چارچوبی فعالیت می‌کنند و اگر تخطی کنند حتما به آنان تذکر داده می‌شود.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha