شرکت جنگ‌افزار «رافائل» در تیررس پهپاد حزب‌الله/ گسترش حملات به مناطق راهبردی + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی حزب الله لبنان به تاسیسات نظامی وابسته به شرکت فناوری و تولید جنگ‌افزار «رافائل» و گسترش حملات مقاومت اسلامی لبنان به مناطق راهبردی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک پهپاد با عبور از شمال فلسطین اشغالی و به دنبال هدف قرار دادن تاسیسات امنیتی نظامی حساس بوده است.

به گفته این رسانه ها، این پهپاد به‌دنبال آن بود که تاسیسات نظامی وابسته به شرکت فناوری و تولید جنگ‌افزار رافائل واقع در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این پهپاد رهگیری شده است.

برپایه این گزارش، منابع صهیونیستی می‌گویند که حزب الله لبنان اهداف حساس در شمال فلسطین اشغالی را به خوبی می‌شناسد و آن‌ها را زیرنظر دارد.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز امروز یکشنبه گزارش داد که حزب‌الله پیام‌های خطرناکی می‌دهد و دامنه حملات خود را به مناطقی که مراکز راهبردی در آنجا وجود دارد، گسترش داده است.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی اولین تصاویر از آتش سوزی امروز یکشنبه در منطقه «ایلیت هشخار» شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را در پی حمله پهپادی حزب الله منتشر کردند.

اخیرا روزنامه الاخبار لبنان در مطلبی درباره جبهه نبرد بین حزب الله و رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی نوشت: تهدیدهای مقامات اسرائیلی درباره توسعه جنگ علیه لبنان تاثیر معکوس به همراه داشته است و سیل هشدارها و ابراز نگرانی در محافل سیاسی و رسانه ای و حتی نظامی رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است و این محافل چنین اقدامی را به مثابه «خودکشی جمعی در اسرائیل» دانسته و گفته اند که ارتش این رژیم که توان پیروزی در یک جبهه را ندارد، در ۶ جبهه همزمان کاری از پیش نخواهد برد.

این روزنامه لبنانی به موضع گیری «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در روز گذشته که به شدت درباره جنگ با حزب الله هشدار داده و آن را به مثابه فاجعه برای رژیم صهیونیستی دانسته بود، اشاره کرد و افزود: «آمیتسیا بارعام» رئیس بخش خاورمیانه دانشگاه حیفا نیز گفت که یک سوم منازل در شهر حیفا (در شمال فلسطین اشغالی) در صورت هرگونه جنگ گسترده با حزب الله با خاک یکسان خواهد شد و هزاران موشک چیزی از حیفا باقی نخواهند گذاشت.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha