۶ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85517854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: مشارکت در انتخابات حق و ادای تکلیف است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در انتخابات ضمن اینکه حق شهروندان در تعیین سرنوشت سیاسی کشور به شمار می رود، یک ادای تکلیف دینی و شرعی نیز به حساب می آید.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: باید با حضور حداکثری پای صندوق های رای از حق شهروندی خود برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور استفاده کرده و ضمن آن به تکلیف دینی و شرعی خود نیز عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به انتخابات پیش رو بی تفاوت باشیم،افزود: انتخابات ابزاری برای تقویت ثبات و امنیت ملی است و بدون شک با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می توان وضعیت کشور را در حوزه های مختلف به ویژه عرصه امنیت ملی، اشتغال و اقتصاد و سیاست خارجی بهبود بخشید.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: اگر قرار است برای آینده خود و کشورمان تدبیر کنیم، نباید در این انتخابات بی‌تفاوت باشیم و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اگرچه مردم گلایه هایی از وضعیت اقتصادی دارند اما اینها دلیل بر این نیست که کوتاه بیاییم و در انتخابات شرکت نکنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر تلاش برای شناخت نامزد اصلح،اظهار کرد: باید آگاهانه پای صندوق های رای حاضر شد، چراکه در این انتخاب‌هاست که آینده ما رقم می‌خورد و بر همین اساس در انتخابات هشتم تیر با قدرت مشارکت می‌کنیم آینده کشور را رقم می‌زنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای، گفت: در این عرصه از انتخابات جریان‌های متنوع سیاسی حضور دارند که باعث مشارکت بالا و انتخاب واقعی می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha