از کشف موادمخدر در شهریار تا توقیف محموله خشکبار قاچاق در رباط کریم

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف مقادیری مواد مخدر تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز یکشنبه گفت: در پی خبر واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده و بکارگیری منابع و مخبرین، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر در این رابط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در این رابط یک نفر را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی، مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

اجرای طرح امنیت محله محور در ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: در راستای جمع آوری و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد پرخطر، طرح امنیت محله محور در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی محلات هدف، ۵ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و ۴ نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری که به منظور بهبود وضعیت تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

کشف خشکبار قاچاق ۲۳میلیاردی در رباط کریم

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: در جریان اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و در پی گشت زنی هدفمند، ماموران کلانتری ۱۳ آبشناسان در محدوده رباط کریم به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و موفق به توقیف خودرو شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۲هزار و۳۴۰کیلوگرم بادام زمینی قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مخدر شیشه در شهریار

سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح های برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران با رصد و پایش اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد افیونی با خودروی سواری به محلی دیگر مطلع شدند.

وی افزود: ضمن هماهنگی قضائی، ماموران با اقدامات فنی، پلیسی و رصد و پایش اطلاعاتی، موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر شده که در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه کشف و یک نفر در این رابط دستگیر شد.

دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ "پیمان فتاحی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران کلانتری ۱۵ اندیشه با انجام اقدامات پلیسی در سطح حوزه، موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف نمود.

دستگیری کلاهبردار کارت های بانکی شهروندان

سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتا استان با اعلام این خبر اظهار داشت: ر راستای طرح جمع آوری معتادین متجاهر توسط عوامل انتظامی شهرستان اسلامشهر، شخصی تحت عنوان معتاد متجاهر توسط یکی از کلانتری های سطح حوزه دستگیر که در بازرسی از وی ، تعدادی کارت بانکی شهروندان کشف گردید.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و با توجه به حساسیت موضوع، متهم به همراه کارت های کشف شده جهت بررسی تحویل پلیس فتا گردید و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گفت: در اقدامات کارشناسی صورت گرفته، مشخص گردید متهم با استفاده از جلب اعتماد تعدادی از اتباع ، افراد مسن و کم سن و سال، در فرصتی اقدام به تعویض کارت بانکی آن ها نموده و در اسرع وقت نسبت به برداشت وجه از حساب آن ها اقدام می نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد : در این خصوص تعداد ۲۰ نفر از شکات شناسایی که در برآورد صورت گرفته مبلغ کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال عنوان شده که با توجه به تعداد کارت های بانکی احتمال افزایش شاکیان و مبلغ کلاهبرداری وجود دارد.

پلمپ ۹واحد صنفی متخلف در بهارستان

سرهنگ عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: در اجرای برخورد با صنوف متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری سایر رده ها از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۹ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمپ شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha