دوره‌های تربیتی «نسل غدیری» در هشت شهر کشور آغاز شد

مشهد-ایرنا- مدیر عامل مجمع نکوداشت غدیر در مشهد گفت: هزینه تربیت و آموزش بیش از فعالیت‌های تبلیغی است، با این حال دوره‌های آموزشی و تربیتی «نسل جوان غدیری» در مشهد و هشت شهر کشور آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، حسین فلاح روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هم اینک هشت کلاس ویژه دوره های تربیتی غدیر با ۳۰۰ دانشجو در حال برگزاری است که سه کلاس از این تعداد در مشهد و بقیه در شهرهای اهواز، یزد، شیراز، بیرجند و زاهدان به صورت مجازی دایر است.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در چهار دوره ۶ ماهه با موضوعات معرفتی و مهارتی و پروژه محور ارائه می‌شود.

مدیر عامل مجمع نکوداشت غدیر در مشهد با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم، خوانش خطبه غدیر و برگزاری جشن برخی از اقدامات مناسبتی در این عید خجسته است، افزود: فعالیت های فرهنگی غدیری نباید فقط مخصوص یک روز یا یک هفته باشد، بلکه در طول سال با عناوین مختلف باید انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهر امام رضا(ع) هستیم، ویژگی مهربانی آن حضرت بیشتر از جایگاه علمی ایشان مطرح شده است و در این خصوص باید بیشتر کار کنیم.

فلاح ادامه داد: باید منتقد باشیم که چرا روی شخصیت غدیری امام رضا(ع) هم کار نمی‌شود، در حالیکه آن حضرت برنامه‌های مختلف و بزرگی به این مناسبت برگزار می‌کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha