۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85517882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واگذاری ۱۷هزار قطعه زمین مسکونی در بوشهر به مردم

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: ۱۷ هزار قطعه زمین مسکونی در راستای توسعه ساخت و ساز و ایجاد سرپناه به افراد واجد شرایط در مناطق شهری و روستایی این استان در دولت سیزدهم واگذار شده است.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز یکشنبه در آئین واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در بوشهر به خانواده شهدا اظهار کرد: همزمان با دولت سیزدهم۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان بوشهر الحاق شده و تاکنون هفت هزار قطعه زمین نیز به افراد در شهرها واگذار شده است.

وی افزود: در مدت یادشده یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین نیز به روستاهای استان بوشهر الحاق شده که بر این اساس ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم مناطق روستایی در حال واگذری است.

محمدی زاده یادآور شد: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و باید بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تامین زمین و مسکن از شعارهای اساسی دولت مردمی ایران قوی بوده و در سه سال اخیر در استان بوشهر، اقدامات بی نظیری در این عرصه انجام شد.

بیشتر بخوانید

۱۰هزار واحد مسکونی در استان بوشهر احداث و بهسازی شد

۶۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شد

بوشهر، پیشتاز در ساخت واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن

وی ادامه داد: قانون نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در حال اجراست و امروز نیز ۳۵۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده شهدا در همین راستا واگذار شد.

محمدی زاده گفت: در ۳۳ ماه اخیر در حوزه‌های مختلف، کارهای بزرگی انجام شده که در زمینه ساخت مسکن ، سدسازی، آب شیرین کن و جاده سازی، درمان، اشتغال و تولید شاهد تلاش شبانه روزی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha