سرپرست جدید باشگاه فجر شهید سپاسی: با  ۲ سرمربی در حال مذاکره هستیم

شیراز -ایرنا - سرپرست مدیر عاملی باشگاه فجر شهید سپاسی به اظهار اینکه تیم های پایه و بزرگسالان روند به رشدی  داشته است،‌گفت: برای فصل جدید مسابقات فوتبال دسته یک با دو گزینه سرمربیگری تیم در حال مذاکره هستیم.

حسن کریمی ، یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا،‌افزود: مهدی رجب زاده یکی از گزینه ها برای ادامه همکاری است، برنامه باشگاه را به این ۲ نفر اعلام کردیم و قرار شد ظرف ۱۰ روز پاسخ دهند تا بهترین تصمیم برای تیم ریشه دار فجرکه عنوان شهید بزرگوار مجید سپاسی را یدک می‌کشد، بگیریم و خواسته هواداران تیم که در لیگ گذشته سنگ تمام گذاشتند را بر آورده کنیم.

عضو هیات مدیره این باشگاه اضافه کرد: محمد حسین مفتاحی فر مدیرعامل جوان باشگاه زحمات زیادی کشید و قطعا از دانش او استفاده خواهیم کرد اما هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت که تحول ایجاد شود و این مسئولیت بر عهده من واگذار شد.

انتظار از مسئولان استان

کریمی با اظهاراینکه یک تیم مردمی به تنهایی نمی تواند موفق باشد،‌ بیان کرد: ازتمام مسئولان استان به ویژه دکترمحمد هادی ایمانیه استاندار ورزش دوست فارس انتطار داریم کمک کنند تا این تیم پرطرفدار به سطح اول فوتبال کشور باز گردد و دل هواداران هم شاد شود.

به گزارش ایرنا، در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور( جام آزادگان ) در فصلی که گذشت ۱۸ تیم شرکت داشتند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های خیبرخرم آباد و چادر ملو اردکان یزد برای نخستین بار لیگ برتری شدند و خود را برای دوره بیست و چهارم سطح اول فوتبال کشور آماده می کنند و تیم فجر شهید سپاسی هم سوم شد.

اقدامات لازم فجر برای رسیدن به لیگ برتر

تیم فجر شهید سپاسی حدود سه سال پیش پس از انتظاری هشت سال به لیگ برتر دوره بیست یکم صعود کرد اما این صعود و شادی کام هواداران یک سال بیشتر دوام نیافت و دو باره به لیگ دسته یک بازگشت و به نظر می رسد اگر این تیم می خواهد شخصیت دسته یکی پیدا نکند باید تیمی قوی روانه فصل جدید مسابقات کند چرا که تیم های صنعتی همچون مس کرمان، صنعت نفت آبادان، پیکان و سایپا تهران و چند تیم دیگر برای گرفتن دوسهمیه لیگ برتر با برنامه ریزی قوی به ویژه از نظر مالی وارد مسابقات می شوند.

تیم شهرراز شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک است.

تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، خوشه طلایی مشهد و دریا بابل هم به دسته دوم سقوط کردند.

فصل جدید مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور (‌جام آزادگان)‌ قرار است از اواخر شهریور ماه سال جاری آغاز شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha