۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85517957
T T
۲۸ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ضربات سنگین رزمندگان مقاومت به صهیونیست‌ها در نوار غزه

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز (یکشنبه) از انجام چند عملیات علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این باریکه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با همکاری گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، نظامیان رژیم اشغالگر در جنوب شهر رفح را هدف قرار دادیم.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که محل استقرار نظامیان رژیم اشغالگر در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با یک حمله راکتی هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز گزارش داد: ما با موشک‌های «رجوم» نیروهای پشتیبانی دشمن را که به محل انهدام یک خودرو در منطقه «تل زعرب» در شهر رفح رسیده بودند، هدف قرار دادیم.

صبح امروز نیز گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرده بود که در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح در جنوب نوار غزه یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha