آغاز فعالیت ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از آغاز فعالیت ۱۰۰ پایگاه فعالیت های تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا سعید تیموری راد روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: از امروز برنامه های اوقات فراغت در پایگاههای منتخب سطح شهرها و روستاها آغاز خواهد شد که پیش بینی می شود حداقل ۱۰ هزار دانش آموز در این پایگاهها شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: در این پایگاهها ۲۸۶ عنوان رشته و دوره در زمینه های مختلف فرهنگی هنری. قرآنی ، مهارتی ، آموزشی ، مشاوره و ورزشی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است که با استفاده از مربیان بومی و دارای مدرک معتبر به اجرا در خواهد آمد.

به گفته تیموری راد اردوهای تفریحی و زیارتی رایگان برای ۲ هزار نفر و امکان استفاده رایگان از فضاهای ورزشی سطح شهرستان از دیگر مواردی است که در تابستان امسال برای غنی سازی اوقات فراغت درنظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش ملارد با تاکید بر اجرای فعالیت های اردویی با محوریت نشاط و معنویت اذعان داشت: در این پایگاهها برنامه های متنوعی برای دانش آموزان با استفاده از ظرفیت شهرداریها ، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی، هلال احمر، مساجد، پایگاه های بسیج و همکاری سایر ادارات شهرستان ، طراحی و برنامه ریزی شده است.

تیموری راد با اشاره به اینکه دهه ولایت و امامت و ماه محرم در تابستان قرار گرفته است گفت: برگزاری مراسم جشن عید غدیر و اجتماع نوجوانان عاشورایی در امامزاده ها و بقاع متبرکه این شهرستان از جمله برنامه های دیگر در پایگاه های تابستانی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: در کنار این پایگاهها ، برنامه های آموزش قرآن ویژه آموزگاران ابتدایی با عنوان طرح اتقان و اردوهای معرفتی و زیارتی قم و جمکران نیز برای همکاران فرهنگی پیش بینی شده است.

گفتنی است با تاکید فرماندار ملارد همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و نهادها ، بایست در اختیار ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان قرار گیرد تا جوانان و نوجوانان با استفاده از برنامه های فرهنگی و آموزشی از ساعت فراغت خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha