فرمانده سپاه خوزستان: مشارکت حداکثری قدرت چانه زنی را افزایش می‌دهد

آبادان - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری قدرت چانه زنی در رویدادهای بین المللی را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در همایش جهاد تبیین در سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و حیاطی است و تک تک مردم که به نظام و این مرز و بوم اعتقاد دارند باید مشارکت را افزایش دهند.
وی با بیان اینکه دشمنان کمین کرده‌اند تا بگویند مردم از نظام رو برگرداندند و نظام را می‌خواهند به چالش بکشانند، افزود: اگر مردم کنار نظام باشند نیروهای مسلح و دولت قوی‌تر خواهند شد.
سردار شاهوارپور بیان کرد: شهید رییسی رویکرد خدمت به مردم و تلاش و مجاهدت شبانه روزی را احیا کرد، زمانی که شهید شد مردم صحنه‌ای رقم زدند که گویایی محبوبیت وی بود.
وی افزود: باید نسبت به اهمیت مشارکت توجه کرد و تمام کسانی که می‌توانند رای دهند با مشارکت خود مسیر شرف و بزرگی کشور را ادامه دهند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ما پای کشور، پرچم و استقلال خود هستیم و چشم دشمن را کور خواهیم کرد، گفت: مشارکت، یک پشتوانه و در نظام بین الملل به عنوان مبنای چانه زنی است و این پشتوانه دولت را دلگرم‌تر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری نیروی نظامی را تقویت خواهد کرد، افزود: نیروهای نظامی با این پشتوانه مقتدر خواهند شد و برابر دشمن با توان بیشتری ایستادگی خواهند کرد.
سردار شاهوارپور با بیان اینکه همواره دشمنان در تلاش هستند تا فرصت ها از ما گرفته و آنها را به تهدید تبدیل کنند، اظهارکرد: دشمن با لجن پراکنی در رسانه و فضای مجازی به دنبال زدن ضربه به نظام است از این رو مردم باید هوشیار باشند.
وی افزود: باید در یک رقابت سالم و مسیر قانونی وارد انتخابات شویم و در این راه باید ارایه یرنامه‌ها و رویکرد افراد مدنظر باشد تا مردم بتوانند گزینه درست را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ما هر موقع به خودباوری تاکید اشته‌ایم، موفق بوده‌ایم درغیر این صورت دشمن سوء استفاده کرده است.
وی ارتباط با کشورهای همسایه را گام موثر دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: شهید رییسی بر روابط با کشورهای همسایه تاکید داشت و نخستین گام خود در روابط حسنه با منطقه و ورود به قراردادهای منطقه‌ای را بلند برداشت.
سردار شاهوارپور بیان کرد: شهید رییسی در روابط با کشورهای مسلمان نیز موفق بود و ارتباطاتی که لازم بود را توانست برقرار کند.
وی افزود: دولت سیزدهم در حالی که خیلی از کشورهای مسلمان سکوت کرده بودند، به خوبی در سازمان ملل از اسلام دفاع کرد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید در عرصه بین الملل از منافع کشور دفاع کند، گفت: رییس جمهور باید خود را سرباز مردم و ولایت بداند.

وی افزود: افرادی که قرار است مسوولیت را در دست بگیرند، باید سرباز بودن و حضور در جبهه‌های مختلف را مدنظر قرار دهند.
سردار شاهوارپور اظهارکرد: دولت جدید باید معیشت و تورم را درست کند و با رویکرد انقلابی و به طور شبانه روزی برای مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید آخر هفته‌ها را به مناطق مختلف سرکشی می‌کرد، ادامه داد: آیت الله رییسی زمان حادثه متروپل بدون تشریفات به آبادان آمد و برای همدردی با تعدادی از خانواده‌های جان باختگان دیدار کرد.

به گزارش ایرنا رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha