حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح نخستین رسالت ما در انتخابات است  

شهرکرد -ایرنا- نماینده سابق مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات رییس‌جمهوری گفت: نخستین رسالت ما در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و سپس انتخاب فرد اصلح است. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری یکشنبه شب در ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرکرد با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر مبنای سه اصل رهبری، اسلام و مردم شکل گرفته است، افزود: در طول این ۴۵ سال نشان دادیم که نظام اسلامی بر پایه این سه اصل حاکم است و ۹۸ درصد جمعیت نظام اسلامی مسلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است، ادامه داد: تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.

جعفری با بیان اینکه مردم حضور پای صندوق‌های اخذ رای را وظیفه اول خود می‌دانند، گفت: هر کس در این برهه زمانی در هر ستادی از نامزدهای انتخاباتی که از سوی شورای نگهبان تایید و به عنوان رجل سیاسی انتخاب شود باید برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی همه در یک سطح نیستند، افزود: این ۶ نفر که تایید شدند و در صحنه رقابت حضور دارند دارای قابلیت‌های خاصی هستند و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده سابق مردم شهرستان بروحن در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: به عنوان کسی که از نزدیک با چهار نفر از نامزدهای انتخاباتی از جمله آقایان زاکانی، قاضی‌زاده هاشمی، پزشکیان و قالیباف در مجلس شورای اسلامی همکاری داشتم و شناخت کاملی از هر ۶ نامزد دارم به یقین اعلام می‌کنم که آقای قالیباف تنها کسی است که می‌تواند با کار مدیریتی به عنوان رییس جمهور، ایران را آباد کند.

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در نظام است

جعفری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور و نظام اسلامی و بین بچه‌های انقلاب و نظام است، گفت: انتظار همه مومنان است که جبهه انقلاب به یک گزینه برسد البته این به معنا نیست که همه کنار بروند بلکه همه باید تا روز آخر پای کار باشند و به یک گزینه برسند.

وی افزود: در این دور انتخابات نفی یکدیگر سم مهلک است و باید از دوقطبی بودن جلوگیری شود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: امروز مشکل کشور، مشکل قانون‌گذار و نظری‌پرداز نیست بلکه با داشتن قوانین موجود و مشکلات پیش روی کشور نیاز به یک مدیر اجرایی داریم زیرا وقت آزمون و و خطا نیست.

وی افزود: امروز کشور به یک مدیر چون قالیباف با سال‌ها سابقه کار اجرایی نیاز دارد که مشکلات و گره‌های کشور را باز کند.

حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح نخستین رسالت ما در انتخابات است  

جعفری اظهارکرد: دکتر قالیباف فردی بود که در ۱۹ سالگی به عنوان فرمانده تیپ و در ۲۱ سالگی به عنوان فرمانده لشکر انتخاب شد که این امر نشان می‌دهد وی ضریب هوشی بالایی دارد که توانسته فرمانده تیپ و لشکر باشد و بعد از جنگ نیز وارد ساختار هوا فضای سپاه شود.

وی افزود: قالیباف در این مدت در قرارگاه خاتم به عنوان بزرگترین قرارگاه سازندگی کشور که طرح‌های کلان کشور در آن انجام می‌شوند را برعهده گرفت و بعد از آن رییس پلیس کشور شد و همیشه شعار مردمی‌سازی، هوشمند سازی و شفاف سازی را سرلوحه کار خود داشته است.

نماینده سابق مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قالیباف مسوولیت شهرداری تهران و بعد ریاست مجلس را برعهده داشتند، گفت: ایشان فردی سخت کوش هستند و در زمان تصدی تمام جلسات خود را بعد از نماز صبح برگزار می‌کردند.

وی افزود: لاریجانی ۱۲ سال تصدی مجلس را داشت و بعد از ایشان آقای قالیباف انتخاب شد و به دلیل ضریب هوشی و مدیریت بالا در کمتر از یک ماه بر امور مجلس مسلط شد و رهبر معظم انقلاب در سه سال به ایشان و مجلس، عنوان مجلس انقلابی را دادند.

ستادهای نامزدهای جبهه انقلاب روبروی هم قرار نگیرند

جعفری با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی مهمترین نیاز امروز کشور است، گفت: این ستاد و ستادهای سایر نامزدهای جبهه انقلاب نباید روبروی هم قرار بگیرند.

وی قرار گرفتن این ستادها رو در روی هم را سم مهلک دانست و افزود: تبلیغات تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد و برای افزایش مشارکت و همچنین انتخاب فرد اصلح به یک کار جهادی و حضور مردم نیاز دارد.

نماینده سابق مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه انتخابات در بدبینانه ترین حالت به مرحله دوم کشیده می‌شود، اظهارکرد: امیدواریم جبهه انقلاب به تفاهم برسد چراکه همه مردم منتظر این هستند.

وی افزود: باید فردی که ۴۵ سال کار مدیریتی داشته و مطیع ولایت و رهبری است انتخاب شود و این فرد با هیچ کدام از نامزدها در زمینه کار مدیریتی قابل مقایسه نیست.

جعفری گفت: آنچه در مورد آقای قالیباف و خانواده ایشان گفته می‌شود به اثبات نرسیده و دشمنی با ایشان است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha