۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85518167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رودریگو: نسل جدید برزیل باید کیفیت خود را ثابت کند

تهران- ایرنا- مهاجم برزیلی رئال مادرید معتقد است زمان آن رسیده که نسل جدید برزیل کیفیتش را در کوپا آمریکا ثابت کند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، رقابت‌های کوپا آمریکا از جمعه گذشته به میزبانی آمریکا آغاز شد و تیم ملی فوتبال برزیل در اولین دیدار بامداد سه‌شنبه از ساعت ۴:۳۰ بامداد به مصاف کاستاریکا می‌رود. سلسائو که به دنبال دهمین قهرمانی در کوپا است، پس از این بازی، در گروه D با پاراگوئه و کلمبیا روبه‌رو خواهد شد.

رودریگو گوئس، ستاره تیم ملی برزیل که یک فصل درخشان را به همراه دیگر هموطنش یعنی وینسیوس جونیور در رئال مادرید با فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، پشت سرگذاشت، به دنبال تکرار درخشش‌ این بار با پیراهن برزیل است.

رودریگو که اولین حضورش را در کوپا آمریکا تجربه می‌کند، گفت: نسل جدید باید کیفیت خود را در برزیل ثابت کند و مسابقات کوپا آمریکا فرصتی را به وجود آورده که این اتفاق رخ دهد.

رودریگو که در غیاب نیمار جونیور مصدوم، شماره ۱۰ برزیل را در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بر تن خواهد کرد، در این رابطه اظهار داشت: پوشیدن شماره ۱۰ یک افتخار و یک لذت است. این شماره مسئولیتی که به همراه دارد که به آن واقفم. چشم جهان با پیراهن شماره ۱۰ به من خواهد بود. امیدوارم بتوانم کارها را به خوبی انجام دهم و به وظایفی که در زمین بازی دارم عمل کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha