سالن ورزشی چند منظوره شهرستان فردوس خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - سالن ورزشی چند منظوره شهید محمد امین صمدی شهرستان فردوس بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم و تکمیل در دولت سیزدهم، با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت: این سالن ورزشی با مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۰ شروع شده بود که در سالیان گذشته بارها شروع به کار کرد اما به دلیل کمبود اعتبار متوقف شد.

محمدعلی ربیعی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۲ مجدد در دستور کار قرار گرفت اما تا سال ۱۴۰۰ اقدام خاصی نشد و پروژه همچنان معطل ماند.

وی تاکید کرد: این سالن ورزشی با اختصاص اعتبار در دولت سیزدهم جان گرفت و بعد از سال‌ها چشم انتظاری امروز رسما افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، سالن ورزشی چند منظوره فردوس را از جمله مجهزترین سالن‌های استان دانست و اظهار کرد: این سالن دارای ۱۰ ردیف سکوی تماشاچی با ظرفیت اسمی ۹۰۰ نفر است اما جایگاه مناسب برای هزار و ۲۰۰ نفر تماشاچی، فضای اداری و رختکن در آن تعبیه شده و امکان انجام همه ورزش‌های سالنی را داراست.

سالن ورزشی چند منظوره شهرستان فردوس خراسان جنوبی افتتاح شد

فرماندار فردوس هم گفت: زیرساخت‌های ورزشی از دولت‌های قبل راکد مانده بود و به برکت دولت سیزدهم ضمن رونق ورزش شهری و روستایی، شاهد توسعه این حوزه در شهرستان بوده‌ایم.

مهدی روشن افزود: بهره‌برداری از پروژه سالن چند منظوره فردوس نتیجه همت دولت سیزدهم و همکاری استاندار و اداره‌ کل ورزش و جوانان استان با مجموعه شهرستان است.

استاندار خراسان جنوبی عصر امروز (یکشنبه) با سفر به شهرستان فردوس در جلسه برنامه‌ریزی اجلاسیه ۱۳ شهریور (مبدا حرکت‌های جهادی در کشور) و مراسم گرامیداشت شهدای خدمت حضور یافت.

همچنین در سفر جواد قناعت به شهرستان فردوس، عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز آغاز شد.

این مدرسه به همت حسن نعمتی یکی از خیرین با پیش بینی اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنای ۷۳۰ متر مربع در محدوده طرح نهضت ملی مسکن احداث می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha