نباید اطراف نامزد ریاست جمهوری باند باشد+فیلم

جیرفت- ایرنا- قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب با تاکید بر اینکه نباید اطراف نامزد ریاست جمهوری باند باشد، گفت: کسی می‌تواند از حق مردم دفاع کند که زیپ جیبش بسته و زبانش گویا باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدصادق شهبازی یکشنبه شب در جیرفت با طرح این سوال که چرا باندهای قدرت و ثروت جمع شده‌اند و می خواهند یکی رییس جمهور شود و دیگری نشود، افزود: هیچ حزبی پشت جلیلی نیست؛ او از کسانی نیست که در احزاب تعهد بدهد که وزیر و مدیرکل و فلان مسوول دولتش چه کسانی باشند.

وی ادامه داد: برای همین است که جلیلی وا نمی‌دهد چون وامدار سرمایه داران نیست و برای نامزد شدن با آنها عکس نگرفته و از آنها کمک مالی نگرفته است.
دبیر اسبق جنبش عدالت خواه دانشجویی گفت: جلیلی برای هزینه تبلیغات شماره حساب اعلام کرده مردم به آن پول بریزند از این رو با مردم ائتلاف کرده است و این مردم هستند که انقلاب را نگه داشته‌اند.
وی اضافه کرد: سعید جلیلی، دبیرخانه مبارزه با پولشویی را پیگیری کرد تا در وزارت اقتصاد راه‌اندازی شد.
شهبازی یادآور شد: آمریکا و اسراییل بیش از همه علیه جلیلی حرف می‌زنند چون می‌دانند بیاید نمی‌توانند منافعشان را دنبال کنند.
وی با بیان اینکه برای تن ندادن به خواسته‌های آمریکا و غرب به اعتقاد جلیلی باید فساد از کشور جمع شود، افزود: رییس جمهوری می‌خواهیم که بداند اولویت هر منطقه چیست تا نه تنها آن منطقه از محرومیت خارج شود بلکه پیشرفت کند.

قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اظهارکرد: جلیلی در همین راستا ۱۸ نهاد را جمع کرد و تا قران آخر فساد سه هزار میلیاردی را برگرداند و مفسد هم محاکمه و اعدام شد.

وی با بیان اینکه پروژه انتخاباتی ما آگاه کردن مردم است و بگوییم که حل مشکلات شدنی است، افزود: یک عده می‌گویند وضعیت کشور خراب است، نمی‌شود و نمی‌توانیم اما می‌گوییم فرصت هست شماها نمی‌توانید آدم جنم دار متکی به توده‌های مردم می‌توانند ماجرا را تغییر دهند به همین دلیل است که از سعید جلیلی می‌ترسند.

شهبازی گفت: جنگ روانی از داخل و خارج راه انداخته‌اند که جلیلی کنار برود چون می‌ترسند این تفکر بر کشور حاکم و منافع آنها قطع شود.

وی ادامه داد: مالباخته‌های بانکی دهه ۹۰ شعار می‌دادند "یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه"، در واقع اگر بسیاری از فسادها و تبعیض‌ها حل و این پول‌ها در کشور توزیع شود بسیاری از عقب افتادگی‌ها جبران می‌شود.

شهبازی اظهار کرد: جلیلی با کوله باری از تجربه و چند هزار متخصص و انسان‌هایی از جنس خودش حالا می‌خواهد کشور را تعمیر کند، این چطور انجام می شود؟ هر کدام باید دیگران را آگاه کند و این فضای سانسور را که عده‌ای می خواهند درست کنند، بشکنند.
وی ادامه داد: سعید جلیلی ۱۱ سال کل کشور را گشته بود اما تلویزیون به اندازه انگشتان دست آن را بازتاب نداده بود.

قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب یادآور شد: رمز پیروزی ما رمز پیروزی دوران انقلاب است؛ نه پول داریم و نه به باندهای ثروت و قدرت متصلیم و حتی همه آنها علیه جلیلی تبلیغات می‌کنند و ما بعد از خدا تنها به مردم متکی هستیم.

وی تاکید کرد: هشتم تیر بر دهان آمریکا، مفسدان و فاسدان و قالتاق‌های سیاسی که نمی خواهند عدالت برقرار شود، می‌کوبیم.
شهبازی یادآور شد: عدالت مساله مهم ماست؛ باید مسوولی انتخاب کنیم که عدالت سبک زندگی او باشد و فقط شعار ندهد و در زندگی اش عدالتخواهانه زندگی کرده باشد.

مشت آهنین مقابل مردم داشتند اما کلیپ عدالت پر می‌کنند

قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب با بیان اینکه مردم باید برای مسئول فقط عدد نباشند، گفت: کسانی چند سال پیش سر کار بودند و سیاست‌هایی اتخاذ می‌کردند که زندگی مردم به هم می‌ریخت اما بعد می‌گفتند من هم صبح جمعه فهمیدم و بعد با مشت آهنین با مردم برخورد می‌کردند ولی امروز کلیپ پر می‌کنند و حرف از عدالت می‌زنند.

وی ادامه داد: دولت طی سه سال گذشته خدمات بزرگی داشت و تلاش کرد بدنه مدیریتی را جوان کند و جهتگیری‌های غلطی که نان و زندگی مردم را به اراده آمریکایی‌ها گره زده بودند بر هم بزند.

شهبازی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در دولت شهید رییسی شروع شد، اظهارکرد: این دولت تمام دنیا را در چهار کشور چشم آبی اروپایی و آمریکا ندید و اختلافات با کشورهای اطراف را به حداقل رساند؛ اینکه جوانان یمن می‌توانند اینگونه راحت راه صهیونیست‌ها را سد کنند، حاصل آن تدابیر است.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند این مسیر را ناقص بگذارند تاکید کرد: طرف در این مملکت از بالا به پایین با مردم سخن گفته است ولی اکنون راه افتاده در شهرستان‌ها علیه این سه سال صحبت می‌کند.

شهبازی اضافه کرد: کسانی که سر کار بودند و صبح جمعه از خواب بیدار شدند و گفتند من هم مثل مردم تازه فهمیدم و آن بحران در آبان ۹۸ ایجاد شد حالا می‌خواهند دوباره به قدرت برگردند تا با مردم دوباره از بالا به پایین صحبت کنند.
وی یادآور شد: طرف وزیر بوده راه افتاده شهر به شهر در این کشور نفرت پراکنی و خشونت پراکنی می‌کند و انسان‌ها را به جان هم انداخته که چه بشود؟ که قدرت را تحویل بگیرد.

قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب با بیان اینکه می خواهند این سه سال را از بین ببرند و به هشت سال دهه ۹۰ برگردانند، گفت: می خواهند به آن هشت سالی که حاضر نبودند از ماشین های خود پیاده شوند و پای درد دل مردم بنشینند، آن هشت سالی که با مردم با ادبیات تحقیر صحبت می کردند برگردانند.
وی افزود: سال‌های ۹۵ تا ۹۹ شرکت هایی را خصوصی سازی کردند و آنها را به گل نشاندند و با کارگری که ۲۶ ماه حقوق عقب افتاده داشت، با مشت آهنین برخورد کردند.
شهبازی اظهارکرد: یاد گرفته اند برای ما آیه و حدیث هم می‌خوانند تا ما را به آن دوران برگردانند و الحمداله انتخاباتی است که چهار سال یا هشت سال یک بار یاد مردم بیافتند.

وی با بیان اینکه کار نیمه تمامی در کشور شروع شده تا رویه غلط هشت سال آخر دهه ۹۰ را برهم بزنیم، افزود: دهه ۸۰ رفع محرومیت ها و حرکتهای خوبی شروع شد اما دهه ۹۰ کشور را به کجا بردند؟ کشور را اینطور اداره کردند که همه چیز مملکت به این گره خورد که کری سرفه کرد یا نکرد یا اوباما و بایدن چی می گویند و ترامپ می‌آید یا نمی آید.

مردم نتیجه تلخ اعتماد به غرب را دیدند

شهبازی با اشاره به اینکه مردم نتیجه تلخ اعتماد به غرب را دیدند گفت: دورانی بود که با مشت آهنین با مردم برخورد می کردند اما جلوی ابرقدرتها خم می شدند.
وی با تاکید بر اینکه کار رئیسی باید ادامه پیدا کند و به سفره مردم برسد، افزود: هر تصمیمی که در کشور گرفته می شود باید ببینند محرومیت بیشتر یا کمتر می شود.

دبیر اسبق جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با بیان اینکه انتخابات جای عربده کشی نیست بلکه فرصت آگاه کردن مردم است، اظهارکرد: جلیلی طی ۱۰ سال بسیاری از مناطق محروم را از نزدیک دیده است.

وی افزود: تبعیض حاصل نگاه تهران زده ای بود که شهرستان ها را نمی دید و حتی برخی استان ها همچون سیستان و بلوچستان در خود استان منابع به صورت برابر توزیع نمیشد.
قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب ادامه داد: دولتهایی می گفتند ما ثروت و منابعی تولید می کنیم که مناطق برخوردار پیشتر بروند و منابع مانده به بقیه شهرستانها برسد و توسعه را بر عدالت ترجیح می دادند.

شهبازی تاکید کرد: می‌خواهیم این نگاه را و فرهنگ سیاسی کشور را عوض کنیم که همه بفهمند باید نابرابری ها از بین برود.
وی بیان کرد: می خواهیم مانع کمرنگ شدن این فرهنگ شویم و از اصل پیروزی ما در انتخابات مهمتر است و فرهنگ انقلاب ما همین بوده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، جمعه هفته جاری هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha