یک فعال سیاسی: مشارکت مردم در انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد

شهرکرد - ایرنا - دبیر حزب ندای ایرانیان چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای گفت: قدرت ملی کشور به میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بستگی دارد و مشارکت مردم در انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد.

علی رئیسی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: میزان مشارکت پرشور مردم در عرصه‌های عمومی، مسائل سیاسی و نحوه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی و حفظ و حراست از منافع ملی است.

وی اظهار داشت: انتخابات چهاردهم رییس‌جمهوری با توجه به شرایط حال حاضر منطقه و جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

این فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت بالا و فعالانه شهروندان در انتخابات ضمن انتخاب مسوولانه و آگاهانه یک نیروی اصلح و کاردان که بتواند از نیروهای نخبه و کارشناسان خبره و اجماع‌سازی بین نیروهای سیاسی در مدیریت کشور استفاده کند، می‌تواند به اقتدارافزایی نظام و تقویت منافع ملی کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم و نیروهای سیاسی، مسیر گسترش عدالت، آزادی، توافق، تعامل و همدلی بین مردم و قدرت چانه‌زنی در مسائل بین‌المللی را تضمین می‌کند.

رئیسی گفت: توجه کارگزاران به اقتصاد ملی و بهبود معیشت و رفاه عمومی، بهترین و موثرترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

رئیسی اضافه کرد: مطالبات اجتماعی و سیاسی از جمله عدالت، برابری و توسعه پایدار اقتصادی از دیگر مطالبات همگانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha