هیات‌های مذهبی به افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: هیات‌های مذهبی با امیدآفرینی، اعتمادسازی و تبیین معیارهای رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی، به مردم در انتخاب نامزد اصلح و مناسب برای مسوولیت مهم ریاست جمهوری دولت چهاردهم کمک کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست تبیینی اهمیت مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با هیات‌های مذهبی و کانون مداحان استان، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیات های مذهبی کانون جهاد تبیین هستند، از اعضای این هیات‌ها انتظار می‌رود نقش مهم خود را در جهاد تبیین بشناسند و از تریبون خود برای ترغیب و تشویق برای مشارکت حداکثری استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی در انتخابات، علاوه‌بر زمینه سازی برای حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رای، ویژگی‌های نامزد اصلح و تراز انقلاب را بیان کنند.

وی گفت: رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب باید مانند شهید جمهور، اخلاق‌مدار، ولایت‌مدار، مردم‌دار، خادم و دغدغه‌مند، پیگیر و حافظ منافع ملی باشد.

مهاجر یادآور شد: کسانی تلاش می‌کنند با تخریب گفتمان انقلاب اسلامی، توفیقات نظام و دولت شهید رئیسی را وارونه و مشکلات موجود را چندین برابر نشان دهند تا ناامیدی را در مردم القا و گفتمان انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت حساس انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، عمل به فریضه جهاد تبیین از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha